Waar vind ik stuurashoes rechts voor LS400

Beek33762

Nieuw hier
19 jan 2011
8
0
0
Heb ik nodig voor APK. Waar vind ik zo'n hoes? Bij "gewone" onderdelen leverancier krijg ik de verkeerde.
Is voor LS 1e generatie van 1991
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Op Ebay stikt het van die dingen, Lexus heeft deze gewoon nog in het assortiment. Vorig jaar ook twee voor mijn LS 400 van 1992 besteld en gekregen bij Lexus Groningen. Ongeveer 30 euro per stuk. Let wel op de montage aan de rechterkant (bijrijderskant) is bewerkelijk. Er zit een steun aan het stuurhuis en die moet los met speciaal gereedschap. Heb ik laten doen door Lexus, 20 min werk met het juiste gereedschap. :D
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
hoesje kost 13 eu bij de dealer en laten plaatsen ongeveer 1 uur werk + de apk was het totaal 130 euries ....

:D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik heb thuis nog een in de verpakking liggen. Zou gemonteerd zijn in Breukelen toen maar vergeten. Wel berekend dat wel. De nieuwe hoes is toen in de kofferbak gedaan. :D
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Zet hem te koop op marketplace ik heb er nu 2 nieuwe dus ik hou er 2 over maar dan 2de handjes.
Dit soort onderdelen verkoop je toch wel als je maar geduld hebt en goed adverteert.

Wel berekent maar niet geplaatst maar wel betaald voor 1 uur arbeid en de stuurhoes ?

:X
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ja dat was een item waar ik met de heren in Breukelen over heb gesproken. Ik had opdracht gegeven om beide hoezen te vernieuwen, die aan de rechterkant kost meer tijd want je moet een stuen van het stuurhuis los maken met speciall gereedschap. Deze hoes was ook stuk. De linkerzijde kun je zo vervangen. Op de rekening stonden 2 berekend maar alleen de rechter was vervangen en de linker niet. De nieuwe hoes lag wel in de kofferbak. Beetje vreemd gegaan maar waarschijnlijk tijdgebrek. Ik heb gebeld en excuses gekregen. Later bleek op de rekening de nieuwe koelvloeistof te ontbreken ivm vervanging distributieriem en waterpomp. Dus al met al geen wanprestatie en goed afgehandeld. Marktplaats gebruik ik niet, er komen teveel gekken op je spul af als er al geboden wordt. Ebay is beter. :D