Waarde GS430 ?

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Ik speel met het idee om de GS430 te vervangen door een LS430.

Mevrouw is erg tevreden over de GS (evenals ik) en vandaar dat we dachten naar een GS430 te gaan, want we willen het bij een Lexus van die generatie houden (bouwkwaliteit ;) ).

Nu kan ik deze wagen terug naar UK voeren en hem daar verkopen, of hem hier op het vasteland aan iemand verkopen.
Klopt, het is een RHD, maar ik denk er ook aan om mijn prijs erg laag te zetten.

Wat denken jullie van deze? En wat ware een redelijke prijs?

De wagen is een 2001 GS430, heeft 224000km gelopen, is perfect onderhouden (kreeg onlangs nog nieuwe stabilisatorstangen, nieuwe remschijven en blokjes rondom, nieuwe wiellagers,etc).

Hij is uitgerust met het DVD SatNav, CD wisselaar, verwarmde zetels, houten stuur, etcetc, allemaal standaard op de GS430 SE, dacht ik.

Meningen?

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik zal proberen wat mee te berekenen.

Via autosites - L430 :
2001 met 193.000KM a ? 6.500 (prijs onderhandelbaar) + Bovag garantie
2004 met 166.191KM a ? 7.950,- + BOVAG

Dat zijn dan vraagprijzen waar je met enige onderhandeling flink wat vanaf kunt krijgen.

Stuur rechts drukt vaak de prijs, import auto, km-stand. Mogelijk zit ik er flink naast, maar ik zou het voorzichtig inschatten inbetween de 3800-5000 euro.
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
3800 zou al mooi zijn. Voor die prijs mag hij makkelijk weg.

Ik heb er wel wat werk aan gedaan, maar aan de andere kant heeft hij ons ook fantastisch gediend als wagen.

Misschien effe kijken of ik er hier iemand gelukkig mee kan maken of ik zet 'em weer in Frankrijk te koop. De IS300 die we hadden was daar ook redelijk snel verkocht. (aan een Thai die naar een RHD zoch in automaat :D )