Gek genoeg is deze bij de eerste generatie IS van betere kwaliteit dan bij de tweede generatie IS. De plek net na de lambdasensor (zowel links als rechts) is gevoelig voor roest en dus een gaatje. De ene kant was al een keer gelast op diezelfde plek als waar ik aan de andere kant de reparatietape heb gebruikt. De rest zag er verder nog vrij goed uit. Alleen bij het eerste stuk vanaf de motor zat er wel een hitteschild iets los, maar ik hoor geen gerammel, dus ik geloof het wel verder.Ik rij nog steeds met de originele uitlaat, compleet. Van 2006: IS250, ben benieuwd hoe lang dit mee gaat. Een bijv. Peugeot had al aan zijn 3de of 4de bezig geweest...... Wat een kwaliteit!
Wat is jullie levensduur van de uitlaat, demper, middenstuk of welk deel ook?
Brandschoon?? Ik zag drie stofjes ronddwarrelen. Schande voor de buurt, mijn wagen moet als eenHeb je nou echt een video gepost dat je je LS schoonblaast terwijl deze brandschoon is? Wat was je denkende
In de manual van mijn auto, en ik denk de jouwe ook, staat hoe je ze moet verwijderen zonder ze te slopen.Haha, sorry, ik speelde de video niet in de hoogst mogelijke resolutie af maar ik zag het nu ook
Die kappen onder de motorkap (daarentegen..) wil ik zelf ook doen maar volgens mij moet ik dan eerst een zakje van die plastic "schroefjes" kopen want die gaan allemaal stuk als ik ze los wil halen. Zal aan mij liggen maar toch...