Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Ik had eigenlijk bedacht om een tweede beker voor de foamgun aan te schaffen en via die weg wetcoat aan te brengen. Vier wielen inspuiten met spul krijg ik al een lamme hand van……
Punt twee, als ik de ruiten met bloed zweet en tranen helemaal prachtig heb gemaakt, dan moet daar niet weer een wetcoat overheen natuurlijk. Want dat gaat gebeuren met sprayen en weer afspuiten. Of afspuiten incl wetcoatdosering. Hoe regel jij dat?
Haha, herkenbaar. Sprayers zijn hier een fijne oplossing voor, bijvoorbeeld die van IK:
https://www.carclean.com/nl/merken/ik-sprayers

Na het wassen met shampoo spoel je de auto goed af. Laat ’m nat, spray vervolgens de WetCoat op de natte auto, spoel direct opnieuw af en droog daarna de auto.

Specifiek voor WetCoat: als er geen sealant of coating op de voorruit zit, kun je de WetCoat gewoon op de hele auto aanbrengen, inclusief de voorruit.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
Dat is allemaal duidelijk, gaat erom dat als ik de voorruit heb behandel met die Ultrakit van Soft99, ik niet nog eens een wetcoat erover wil hebben. Of hect wetcoat niet opde ruit als die behandeld is met de Utrakit

Dat is allemaal duidelijk, gaat erom dat als ik de voorruit heb behandel met die Ultrakit van Soft99, ik niet nog eens een wetcoat erover wil hebben. Of hect wetcoat niet opde ruit als die behandeld is met de Utrakit
Nee, gewoon gericht sprayen op de rest van de auto en het behandelde deel overslaan.

WetCoat kan een waas achterlaten als je het rechtstreeks op de voorruit sprayt. Als je gericht werkt en daarna weer goed afspoelt, is er niets aan de hand. Tijdens het afspuiten mag de WetCoat gewoon over de voorruit heen rollen.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
@Raymond Schrave die Bathe+ is prima spul om een coating te onderhouden. Die Glaco set is top, gebruik ik ook. Wetcoat is ook prima spul maar als je het in de foamlans wil doen dan zou ik de Bathe+ doen. Een kuiltje in glas polijsten is nagenoeg ondenkbaar.

• Leuk
Waarderingen: NielsWK
Nee, gewoon gericht sprayen op de rest van de auto en het behandelde deel overslaan.

WetCoat kan een waas achterlaten als je het rechtstreeks op de voorruit sprayt. Als je gericht werkt en daarna weer goed afspoelt, is er niets aan de hand. Tijdens het afspuiten mag de WetCoat gewoon over de voorruit heen rollen.
oke, de hele handel is in bestelling, dank voor je adviezen @NielsWK

• Leuk
Waarderingen: Stefan O
Begonnen met aftellen... :cool:

Bijlagen

• 8811e3cc-0f9c-4346-aff2-33eeb9b537ad.jpeg
    8811e3cc-0f9c-4346-aff2-33eeb9b537ad.jpeg
    165,3 KB · Weergaven: 11
Hallo net Lexus logo lampjes gemonteerd van die Chinese van Ali Express erg mooi. In plaats van het gewone lampje nu Lexus op de grond.
Nog geen 11€ bij Ali en het ziet er echt mooi uit.
Op you tube kan je de filmpjes van deze operatie zien.
Ondanks mijn twee linker handen binnen vijf minuten en ook afgesteld. 👍👍👍

De twee laatste fotos zijn bij mijn auto gemaakt beetje schemer nu ( ongeveer 17:15) en even ding uit de achterklep er onder voor contrast daar ik grind op mijn oprit heb

Bijlagen

• lichtje1.jpg
    lichtje1.jpg
    139,5 KB · Weergaven: 5
  • lichtje2.jpg
    lichtje2.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt: