Wat is achteraf, betaalbaar in te bouwen.

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Het is toch lastig om de uitvoering te vinden die ik hebben wil, binnen mijn budget weliswaar...
Of ik mis Mark Levinson of ik mis een schuif/kanteldak, beiden zijn denk ik wel achteraf in te bouwen, maar wat is wijsheid?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mark levinson zal zeer moeilijk gaan. Deze wordt namelijk "en fabrique" ingebouwd. Het schuifdak kan aftermarket, maar dan moet je wel zeker weten dat dit bij een goed bedrijf gebeurt. Dus niet direct de goedkoopste optie nemen. Het kan namelijk erg veel narigheid geven.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Typisch 2 zaken om liever wat langer te zoeken en af fabriek te pakken. Wordt aftermarket nooit op het nivo van OEM
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Mark Levinson is wel te doen, alles is voorbereid en je tenminste het fingerspitze geful hebt, de kosten echter zijn dermate hoog (nieuw +/- ?8000,-) dat ik daar vanaf zie.
Het schuifdak echter zit er al in, dus dat is geregeld. Ik heb ooit mijn Maserati (20jr geleden) zelf helemaal aangepakt, interieur er geheel uit, audio ingebouwd (vrijwel onzichtbaar) en het resultaat was super zowel qua volume alsook de kwaliteit ( deed toentertijd ook veel met thuis zeer hoogwaardige audio) totaal onzichtbaar 2600w ingebouwd. Wellicht maar weer met de RX proberen.