wat is dit

parabels

Hoort erbij
25 okt 2013
47
0
0
vandaag m'n is200 (2000) opgehaald.
Volgens mij horen de volgende onderdelen er niet standaard bij. (Xenon??)
Werkt niet in ieder geval.

Mijn vraag: Klopt het wat ik denk?
Wie kan dit of aansluiten of verwijderen?

Groet,

Raymond
 

Bijlagen

  • 20131108_164856.jpg
    20131108_164856.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 72
  • 20131108_164951.jpg
    20131108_164951.jpg
    28,9 KB · Weergaven: 68
Je hebt gelijk, dit is een pilot xenon set. Pilot is een goed merk voor xenon.
Deze set zit/zat als het goed is op de gewone fitting van je verlichting. En zal dus niet gesoldeerd of met kabelschoentjes vast zitten.
Als je de tyraps weghaalt dan zou je de ballast en de rest van het setje zo los moeten kunnen nemen.

Wil je het wel aansluiten, dan kan je nieuwe lampen bij online winkels bestellen rond de 50 tot 70 euro per stuk. Als je die van pilot neemt. Naar mijn idee kunnen er geen andere merken op dit setje.. Maar dat weet ik niet zeker.
Succes iig. :D
 
Dit is een omvormer [ballast] voor xenon. :D
Kun je wel verwijderen,kijk eerst ff hoe het precies is aangesloten,voordat je in de ellende terecht komt. :O
Dit kan door iemand zijn aangesloten die niet zoveel verstand er van heeft. succes
 
Ik ga niet Zelf sleutelen. Maar was wel van plan xenon te nemen. Weet Iemand een goede werkplaats? Ik woon in de buurt van Rotterdam.
Thanks Raymond.
 
niet kunnen lezen maar even getest dat ze werken? of zitten ze gewoon niet aangesloten? als je van plan bent xenon te nemen dan kan het goedkoop worden, hoef je alleen de lampen te kopen
 
Vanmiddag by sky cars in Rotterdam geweest. Lampies waren op. 2 x imitatie pilots aangeloten. Stadslicht ook gelijk led aangesloten.
Dus heb ik nu mijn eerste aktie eerder dan gepland uitgevoerd