Wat reed je hiervoor??

:O Ik weet echt niet wat ik hierop moet antwoorden.
Als jij alle auto's bij Toyota/lexus in onderhoud had en hebt, kennen ze je vast wel, en niet alleen bij jouw persoonlijke dealer.

jij houdt het ook echt bij. Ik weet niet eens meer met hoeveel ik mijne heb weggedaan, en ik heb er maar weinig gehad.

Is elke auto gelijk aan 1 jaar?
 
Nee ben 41 en 50 auto's vanaf 18e rijbewijs dus 23 jaar / 50 auto's is meer dan 1 auto per half jaar dus.

Ze kennen me niet alleen bij Toyota en Lexus ik ben zo langzamerhand berucht,........................... :D


En onderhoud deed ik meestens zelf als de auto's er al aan toe kwamen hahahahha :)
 
ct200H zei:
En onderhoud deed ik meestens zelf als de auto's er al aan toe kwamen hahahahha :)


mooie geschiedenis! en wat betreft het onderhoud: dat had ik al verwacht.
ik weet nog steeds niet wat te zeggen.
 
ach, ik weet zelf ook niet eens wat te zeggen hierop. Gewoon, eeehhh, veel?
 
1 beginners auto: ford escort 1300
2 volvo 440 1700
3 ford fiesta xr2i 1800 aka knalbak
4 saab 9000 2300
5 porsche 924 S 2500 zeldzaam en leuke circuit tijden met beleefd
6 saab 9000 2000 turbo (snelle) kinderen op komst wagen 225 pk
7 heden lexus is 300 sportcross en nog geen seconde spijt, 1000 X betrouwbaarder dan alles wat ik al gehad heb, incl. de saabs
 
heb je het tegen ct200h? if so.. inderdaad indrukwekkend... hij kan zich wel een Toyota die-hard noemen
 
toyota starlet 1.0 12v
toyota celica 1.6 16v
honda NX 250
suzuki DR 650
yamaha thunderace
toyota corolla 1.3 16v
toyota mrII gti 2.O 16v (176PK)
yamaha xtx660x
toyota avensis wagon 2.0d4d sol
yamaha bulldog
yamaha fz6 S2
lexus IS 220d executive
chevrolet corvette C5 5.7
lexus GS 450h
peugeot 125 jetforce compressor
 
  • Ford sierra 2.0 (verlaagd, fout, fout en nog eens fout, maja je bent jong)
    Honda Civic 1.5 DXi (nieuw)
    Honda Civic 1.6 ESi (met VTEC, voor het betere gooi- en smijtwerk)
    Honda Prelude 2.0 1994
    Golf 3 TD (hoe groot kunnen fouten zijn die mensen maken)
    Honda Prelude 2.0 1998
    Honda HR-V 2001
    Lexus IS 200 Sportcross

Zoals je ziet was ik fervent Honda rijder. En ook terecht. Ik heb met al die auto's letterlijk nooit 1 probleem, storing of speciaal onderhoud gehad. De Ford en Golf zie ik als ongecontroleerde kortsluiting (dus lach me niet uit). Dat ik nu voor Lexus koos was om enkele redenen; ik wilde een kwaliteitsauto uit Japan die je zelden ziet. Nou dan blijft Lexus over. Daarnaast reed (en rijdt) mijn ouweheer ook nog dagelijks met zijn IS200. Dus de keus was gemaakt. Auto's (op de Ford na) zijn altijd bij dealers gekocht omdat ik elke km uit het verleden wil(de) weten.
 
@stadler:

Heb jij een C5 LS1 gehad?? en is hij net zo vet als dat het lijkt of valt het wel mee?

Edit: Corvette C5 ;) van het ander type (citroen) C5 wil ik niks horen.
 
Nathanael zei:
@stadler:

Heb jij een C5 LS1 gehad?? en is hij net zo vet als dat het lijkt of valt het wel mee?

Edit: Corvette C5 ;) van het ander type (citroen) C5 wil ik niks horen.
die 2.0 hdi is best goed hoor :P
 
Nathanael zei:
@stadler:

Heb jij een C5 LS1 gehad?? en is hij net zo vet als dat het lijkt of valt het wel mee?

Edit: Corvette C5 ;) van het ander type (citroen) C5 wil ik niks horen.

Nee hoor was maar een gewone C5,
5.7l met 350 pk.
Was inderdaad een plezier om mee te rijden,had een koppel van een vrachtwagen.....
Bij 240 km/u schakelde het spul nog een keer.....
 

Bijlagen

  • corvette 001.jpg
    corvette 001.jpg
    136,9 KB · Weergaven: 65
Ik ken die beesten! Heb ooit een keer in Cali bij m'n oom in zijn Corvette gereden. Ding was getuned! Lingerfelter of zo staat me nog iets van bij. Na 10 minuten vond ie t welletjes en ging hij weer rijden. Ik had die bak niet onder controle. (nu hebben we het ook over 9 jaar terug). Ik blijf 't geweldige auto's vinden. Hieronder ik in zijn corvette. :)
 

Bijlagen

  • corvette driving.JPG
    corvette driving.JPG
    98,2 KB · Weergaven: 62
stadler zei:
]

Nee hoor was maar een gewone C5,
5.7l met 350 pk.
Was inderdaad een plezier om mee te rijden,had een koppel van een vrachtwagen.....
Bij 240 km/u schakelde het spul nog een keer.....


Ok, was het dan wel een LT1 die erin zat?? met andere kop?

Zoals je misschien hebt gezien heb ik de LT1 van de C4 in mijn eerste auto gebouwd. dat is toch niet dezelfde motor??
 
wel ik zou het eigenlijk niet meer weten.....was het dan toch de LS1?
Was in ieder geval een standaard geval
 
autos waar ik meer dan 10k per jaar mee heb gereden:

Mazda Demio '98
Mazda 323F '02
Mercedes C200 kompressor '02
Lexus is200 '03
Lexus is250 '06
 
C5 heeft een LS1

Zelf zou ik nog wel eens een Pontiac G8 GXP willen met LS3. Jammer dat de kwaliteit nog al te wensen over laat als je Lexus gewend ben :roll:

Voor m'n pick up heb ik een L31 383, oldskool, geknepen naar 420hp. maar daardoor wel belachelijk koppel :mrgreen:
 
hey gasten..

ik heb er niet zo veel gehad maar wil ze wel ff delen
1e Fiat stillo abarth selespeed 2.4 liter 5 cillinder uit 2002
2e Bmw 320 E46 ECECUTIVE uit 2000
3e en waar ik nu in rij Lexus is 200 executive uit 99
 

Bijlagen

  • 04112009210.jpg
    04112009210.jpg
    87,6 KB · Weergaven: 75
  • P9260734nieuw.jpg
    P9260734nieuw.jpg
    343,3 KB · Weergaven: 59
  • 02042011329.jpg
    02042011329.jpg
    295,7 KB · Weergaven: 58
Jelmer zei:
C5 heeft een LS1

Zelf zou ik nog wel eens een Pontiac G8 GXP willen met LS3. Jammer dat de kwaliteit nog al te wensen over laat als je Lexus gewend ben :roll:

Voor m'n pick up heb ik een L31 383, oldskool, geknepen naar 420hp. maar daardoor wel belachelijk koppel :mrgreen:

inderdaad de afwerking van de corvette was ook niet zo geweldig,kon je eigenlijk wel vergelijken met m'n starlet,kwestie van dash toch,scherpe kanten,braampjes,....