Weer terug in een Lexus

Dat van die sleutels had ik ook al bedacht, maar ik ben in het bezit van beide sleutels en een sleutelcard, dus die mogelijkheid lijkt uitgesloten.

Dat zegt nog niets, helaas kun je nu de auto er niet meer is niet nagaan hoeveel sleutels er in de computer geregistreerd staan, de vorige eigenaar kan wel een paar extra sleutels bijbesteld hebben, ik meen te weten dat je een stuk of tien sleutels kunt registeren in de computer.
 
Alhoewel je het nooit uit kunt sluiten dat de diefstal door informatie op een internetforum komt, lijkt het me vrij sterk. Mooie, luxe auto's zijn op elke hoek van de straat te vinden. Waarom zou de automaffia op een forum speuren en dan niet eens zeker weten of de auto er staat omdat je naar je werk bent, of op vakantie? Of hij staat binnen? Denk je dat ze dan dagenlang gaan zitten wachten op jouw auto? Sorry maar dat is iets teveel eer..

De Duitsland optie is volgens mij al een stuk aannemelijker, omdat ze dan een sleutel zouden kunnen hebben. Verkopen en terug jatten dus. Nog veel waarschijnlijker nmm is dat ze jouw auto gewoon hebben zien staan en hem hebben gejat omdat ze er een klant voor hebben.

Anyway, ontzettend balen, en hopelijk heb je snel weer een mooie vervanger : )
 
Welkom op het forum!
Super goed dat collega forumleden elkaar erop wijzen de auto goed te beveiligen omdat het betreffende model erg gewild is bij de dieven.