Weer terug

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Niet veel gepost wel gelezen op dit forum.
Heb nu een paar jaar mijn sc430 staat nu pas 52000 km op, nog steeds een geweldige machine.
Zo fijn dat ik vorig jaar een nieuwe witte iS 250 luxury line heb gekocht als dagelijke auto, wat een plezier beleef ik daaraan.
Inmiddels pas 30000 km mee gereden. Toch deze week besloten de Is in te ruilen. Het kan altijd beter, toch ?
Op 31/12 bij lexus den haag een witte GS450H F-sport met een paar leuke opties besteld. , moet wachten tot juni maar dat is het me wel waard!


Voor mij altijd lexus !
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Kon je hem al bestellen dan?

Welkom terug op het forum! :hi:
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Hube zei:
Kon je hem al bestellen dan?

Welkom terug op het forum! :hi:

Ja sinds laat december is dat mogelijk, er schijnen er al een paar verkocht te zijn.
Maar dit is wel een van de eerste denk ik!
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
GPS-10 zei:
Voor mij altijd lexus !

Gezien je relaas twijfelt niemand daar aan! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe avontuur, helaas nog even wachten.

Nou ja geen drama hoor, ik geniet nog even van de iS, die 6 maanden zijn om voor ik hetbweet.
Kan ik nog even sparen :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geweldig, ik hoop jouw ervaringen te kunnen lezen wanneer je hem hebt :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
darn! welkom hier! Mooie wagenpark heb je en ga je hebben! Kom je ook langs bij de volgende meet? dat hoop ik van wel! heb je foto's van je wagens?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
WOW gefeliciteerd!!! ik ben stiekem wel een beejte jaloers! maar ben harstikke blij voorje!! We gaan op je hielen zitten! want voor je het weet zitten we ook in een GS450h :p
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
gaaf gefeliciteerd! :D ik ben reuze benieuwd naar de foto's wanneer je wagen er is :D
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Ik zal eens wat foto,s plaatsen , moet dit weekeinde wel lukken.
Heb de GS450h besteld in de f-sport line uitvoering, kleur wit 077,
Schuifdak, techpak en de geweldige ML audio met breed navischerm.
Gekozen voor wit omdat mijn huidige IS ook wit is.
Dan valt het niet zo op bij mijn relaties.....
Maar ik geniet natuurlijk dubbel!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Die witte moet ik dan ook echt zien in het echt! :D, want heb nu alleen een zwarte fsport in het echt gezien en een zilvere GS
 

Nitrous

Nieuw hier
4 aug 2010
13
0
0
Schitterende wagen, de herwerkte bumper voor de F-sport vind ik echt geweldig. En nu krijg je ook Lexus Dynamic Handling, met de achterwielsturing. En dan de aandrijving, die was al subliem in de vorige versie en heeft niets aan karakter moeten inboeten. Enkel het verbruik werd nog lager.

Veel sterkte (met de wachttijd)
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Inderdaad schitterend, maar ben feitelijk knettergek dat ik mijn IS zo snel al weg doe, want ook dat is ook echt een geweldig speeltje, maar zoals mijn zoon zegt: je leeft maar 1 keer dus geniet ervan.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Pacono zeker! dus we kunnen ergens in Juli een witte IS te koop zien in Den haag?