welke auto is dit ??????

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
kwam dit apparaat vanmiddag tegen bij het tuincentrum omdat het allemaal wat vlug ging snel maar ff op afstand 2 pics geschoten op de logo's op grille en kofferbak staat bovenin een glijkwaardig teken als dat van bugatti daaronder staat bedein of bodein iemand die er iets van maken kan ;)
31102010290.jpg

31102010289.jpg
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
ziet er uit als een Volkswagen kan een Passat zijn en als ie erg luxe is en groter een Pheaton, maar VW it is! :D

VW-Phaeton-v12-thumb.jpg
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Joep zei:
ziet er uit als een Volkswagen kan een Passat zijn en als ie erg luxe is en groter een Pheaton, maar VW it is! :D

VW-Phaeton-v12-thumb.jpg
VW Phaeton model 2002-2010

mvg

Henny
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
zou die dan apart getuned zijn ? want als ik zo'n bak had plakte ik er nie zulke stikkertjes op heel apart in ieder geval :roll:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ding ziet er best wel standaard uit... gewoon een mafkees.

Zulks ga je niet tunen, als je de V6 of V8 rijd koop je dan gewoon de V10 diesel of W12, en hopla, niks meer te wensen over :llol: ... in mijn boekje trouwens. Je heb er altijd van die dwazen tussen die 800NM niet genoeg vinden :p
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Is idd een Pheaton, mijn schoonbroer heeft er zo ??n,
lelijk als de nacht, en heeft ongelooflijk veel problemen met de electronica . . .
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
JDB zei:
Is idd een Pheaton, mijn schoonbroer heeft er zo ??n,
lelijk als de nacht, en heeft ongelooflijk veel problemen met de electronica . . .

Lelijk vind ik hem niet bepaald,
maar als hij zoveel problemen heeft .............. buiten die handel zou ik zeggen :roll:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
De Pheaton heeft een enorm imago probleem. Het is best een top-limo en heel mooi afgewerkt. En voor kiloprijs te koop bij onze Oosterburen vooral de 6.0 liter V-12. Wel veel problemen met de elektronica vooral de eerste series. Maar het leukste probleem is wel die enorme badge van VW op de neus en kofferklep. En midden op het stuur. Dus in Duitsland kun je emblemen kopen met een een of andere fantasieafbeelding en die doe je op de plek van je VW badge. Dan zien de normale mensen een dikke auto op de snelweg maar niet met een Golf embleem op de kont. Dat is de reden van deze vreemde badge op de Pheaton. Maar voor de kenners onder ons ben je gewoon een pipo met een imago probleem. :D
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Coordinator zei:
De Pheaton heeft een enorm imago probleem. Het is best een top-limo en heel mooi afgewerkt. En voor kiloprijs te koop bij onze Oosterburen vooral de 6.0 liter V-12. Wel veel problemen met de elektronica vooral de eerste series. Maar het leukste probleem is wel die enorme badge van VW op de neus en kofferklep. En midden op het stuur. Dus in Duitsland kun je emblemen kopen met een een of andere fantasieafbeelding en die doe je op de plek van je VW badge. Dan zien de normale mensen een dikke auto op de snelweg maar niet met een Golf embleem op de kont. Dat is de reden van deze vreemde badge op de Pheaton. Maar voor de kenners onder ons ben je gewoon een pipo met een imago probleem. :D

Helemaal juist !
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
En eigenlijk een beetje onterecht want aan de onderkant kloppen deze auto's wel vooral de V-12, sorry WR-12. Dit onderstel zit ook onder de dikste Bentley's. En als je nu naar de VW dealer in Duitsland gaat voor zo'n auto dan krijg je ze bijna voor de helft. Want ook in DLD zijn dikke auto's met dikke motoren amper te verkopen. Plus je krijgt een hele goede pech-hulp service erbij. Stap je over het imago probleem heen blijft er wel een top-auto over met een knipkaart voor dealer. Ga dan maar voor een 4.2 V-8 Audi A-8. Een Duitse collega van mij heeft dat gekocht, 2005 4.2 V-8, alles er op en eraan, 60000 km voor 16000 euro's. En hij lacht zich kapot met zo'n limo. Maar wij zitten dan weer met invoer en een paar emmers BPM die je moet aftikken en dan wordt het weer duur. Maar veel mensen vinden onze LS 400 ook een Toyota met een andere badge erop. Maar goed daar is in ieder geval nog een hippe naam voor uitgevonden.(En zeg nu zelf als je in de auto zit zie je de kont niet haha.)
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Lijkt wel zo'n sticker die je bij een pretpark krijgt.. je rijdt toch voor...
 

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Ok dit is een oude post maar ik wil niet alweer een discusie hier beginnen maar die auto is echt geen volkswagen.
Het is een GEELY.
Op het eiland waar ik woon hebben we heel veel van die soort.
Dat is een chineze auto die heel goedkoop is maar ook heel lage kwaliteit gemaakt is.
Hier hebben veel mensen chineze auto's
HUn kilometerteller gaat niet eens tot 100.000 kilometer want zelfs de fabriek die denk niet dat de auto zo lang kan duren.
Hier hebben we allerlei van die auto's ook cherry,wuling,varica en anderen.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ik herinner me nog de eerste presentatie van dit model. VW had alles uit de kast getrokken om dit model neer te zetten als zijnde een limousine in het hogere segment. Ding bleek vol electronica te zitten wat werd gedemonstreerd met de electrisch te sluiten kofferdeksel met een druk op de knop.

Welnu...de knop deed het...de electronica niet. M.a.w. de kofferdeksel bleef voor de toegestroomde pers mooi open staan. Typisch Duits; het lijkt degelijk maar onze oosterburen staan gemiddeld wel weer het snelst bij moeder de garage.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
boudi zei:
Ik herinner me nog de eerste presentatie van dit model. VW had alles uit de kast getrokken om dit model neer te zetten als zijnde een limousine in het hogere segment. Ding bleek vol electronica te zitten wat werd gedemonstreerd met de electrisch te sluiten kofferdeksel met een druk op de knop.

Welnu...de knop deed het...de electronica niet. M.a.w. de kofferdeksel bleef voor de toegestroomde pers mooi open staan. Typisch Duits; het lijkt degelijk maar onze oosterburen staan gemiddeld wel weer het snelst bij moeder de garage.

Das hetzelfde als bij Volvo enkele maanden geleden.
Test van de adaptieve cruise control die automatisch tot stilstand komt (of moest komen tenminste).
Grote test met de pers erbij, gevolg.............................bonk onder een trailer :neutral: :smile:

Je zal altijd zien dat op dat moment er vanalles misloopt na uigebreid getest geweest......
 

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Echt waar met die Volvo?
Ik hoop het niet.
Volvo is ook in chineze handen gevallen dus daardoor kunnen deze dingen gebeuren denk ik maar ik hoop dat de rest van de europese merken echt EUROPEES blijven.
Want anders kunnen we nooit meer een veilige auto kopen want Toyota had ook een groot probleem met recalls over gaspedal en andere dingen de Toyota van vroeger die was wel goed mijn Lexus had mij 13 jaren geduurd maar de van de nieuwe van tegenwoordig verwacht ik niet veel.
Eigenlijk is alles die uit Japan komt sterk in kwaliteit gedaald zelfs elektronica ik heb bijvoorbeeld een blue ray player gekocht van Sony en die ging in 6 maanden al kapot.
Maar mijn Lexus rijdt nog steeds goed alleen de bodem is beginnen te roesten dus ik moet wel een andere auto kopen die LANG meegaat dus ik zat te denken een Volkswagen,Audi of Mercedes.
De Pheaton is een mooie auto maar je krijgt het niet in de VS te koop dan moet ik naar Nederland maar daar is het te duur want de prijs is in euro's.
Ik zit te denken op de A8 of zo iets want ze zeggen de A8 is beter dan de LS400 van Lexus en heeft ook meer vermogen.
Maar ik weet niet of de A8 alles heeft wat de Pheaton heeft.
Volvo kan ik maar vegeten want die is Chinees geworden.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Een Duitse auto kopen vind ik 'kapitaalvernietiging'. Je staat vaker bij de dealer dan dat je geniet met rijden. Daarnaast vind ik het interieur van Duitse auto's niet aantrekkelijk (eigenlijk ronduit saai). Ook schakelen in een Duitse auto is alsof je zit te roeren in een kom yoghurt.

De meest betrouwbare 2e hands auto's van de laatste jaren zijn de jappen, Toyota, Honda, Mazda, Nissan. Daar zie je geen Duitser terug in de lijsten.

Ook interessant; de minst betrouwbare 2e hands auto's: Bmw, Mercedes, Audi en Jaguar.

Bron: http://www.z24.nl/z24geld/artikel_17155 ... uto_s.html

Dus ALS je voornemens bent een 2e hands Audi te kopen dan bereid je goed voor middels fora, testverslagen (niet Duits) en praat met Audi monteurs.

Succes.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Boudewijn je vergeet VW , maar niet om een of ander heb jarenlang een Golfje gereden en nooit geen ge eikel mee gehad was een tdi alles rood ,en gaan als de brandweer, gloof dat ik er nog wat fotos van heb zal ze er ff bijzetten

S5031241.jpg


S5031237.jpg

en met angel eyes en deursloten verwijderd front en rearspoiler 18 inch oz blackchroom gespoten
S5031238.jpg

S5031239.jpg

kortom ik heb er nooit spijt van gehad