Welke ruitenwisserblad

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
15
18
3
Ik heb een vraag. Wellicht weet iemand dat hier. Welke ruitenwisserblad voor de achterruit past? Zie foto van hoe de bevestiging is. Links loopt het af richting het nokje. Veel wissers zie ik waar dit recht is.
Wie kan mij helpen aan de info zodat ik online ergens een blad kan bestellen.

20240528_200032.jpg
 

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
15
18
3
Deels. Ik lees daar dat e.e.a. niet past. Ik kan de arm niet goed van de ruit krijgen waardoor de hoek minder is. Vandaar dat schuine stukje, zo vermoed ik.
 

CBRX450H

Nieuw hier
21 feb 2024
11
2
3
Ik heb de H409 besteld die in het andere topic ook benoemd wordt. Vervolgens heb ik heel simpel de rubbers omgewisseld ipv de hele wissers. Beetje gepriegel maar met een paar minuten was het gefikst en het werkt weer top.
 

Flierefluiter

Hoort erbij
13 dec 2023
26
5
3
Ik heb eerst enkel t rubber vervangen, maar omdat het bleef strepen daarna de hele wisser. Zonder gewenst resultaat helaas. Alsof er te weinig druk/spanning op zit.
 

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
15
18
3
Zelf ben ik totaal niet handig. Volgens mij is het een lastig klusje om het rubber van de één naar de ander te verplaatsen.
Wat kost bij Lexus een originele wisser? Heeft iemand een prijsopgave?
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
88
57
18
80,- heb ik afgelopen winter betaald.
Volgende keer toch maar even op internet kijken, want volgens mij is dit 2-3 keer van wat het elders kost.
 

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
15
18
3
Ha Flierefluiter, Ik kan veters strikken en de rist van mijn jast dicht maken. Dus dan moet ik het wel kunnen. Dan ga ik dat maar proberen. Ik wil best betalen voor een stukje wisser maar 80 euro is mij net wat te veel van het goede. Je ziet wissers voor de achterruit van onder de 10 euro.
Overigens kan ik wel tegen een plaagstootje en vat het niet verkeerd van je op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me

Flierefluiter

Hoort erbij
13 dec 2023
26
5
3
Ha Flierefluiter, Ik kan veters strikken en de rist van mijn jast dicht maken. Dus dan moet ik het wel kunnen. Dan ga ik dat maar proberen. Ik wil best betalen voor een stukje wisser maar 80 euro is mij net wat te veel van het goede. Je ziet wissers voor de achterruit van onder de 10 euro.
Overigens kan ik wel tegen een plaagstootje en vat het niet verkeerd van je op.
Bedoel het ook echt niet verkeerd. Haal de wisser er vanaf.. wissel het rubber.. plaatst hem terug. Er zijn zelfs youtube videos die het voordoen geloof ik. Succes! :)

Ik ben niet bekend met de kwaliteit maar er zijn complete wisser sets (2x voor, 1x achter) beschikbaar uit China voor nog geen 20,-