Wie is Paul?

Paulj

Hoort erbij
7 mrt 2011
25
0
0
Hallo allemaal,
Graag stel ik mij voor op dit forum. Na jaren rijplezier met auto's van Duitse afkomst heb ik voor het eerst een Lexus rx300 gekocht. De eerste indruk, van de auto en dit forum, is meer dan prima.
Ik woon in het zuid-oosten van Nederland, gebruik de rx voor woon/werkverkeer en als trekpaard voor onze boot.
Groeten, Paul
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Hallo Paul,

Welkom op Het Lexus Forum.

Veel plezier met RX300.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
He Paul,

RX modelen hebben we maar zelde hier dus van harte welkom. Volgens mij gebruikt jij de RX waar die voor bedoeld is en niet om mooit te zijn in de PC Hooftstraat of Rodeo Drive.

Veel lees plezier maar dr zin dr maar weinig met een RX hier.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Welkom Paul hiero op het forum :hi: waar kom je precies vandaan dan ?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Idd Mooie RX,

Groesbeek, hmmm das wel erg dichtbij. Ik woon in Leuth.

Er is binnenkort, 28 mei een Lexus Meeting. Er is een topic over. Daar staat een lijst met iedereen die komt. Heb je zin om te komen, schrijf je in.

Groeten Willem
 

Paulj

Hoort erbij
7 mrt 2011
25
0
0
W1773M zei:
Idd Mooie RX,

Groesbeek, hmmm das wel erg dichtbij. Ik woon in Leuth.

Er is binnenkort, 28 mei een Lexus Meeting. Er is een topic over. Daar staat een lijst met iedereen die komt. Heb je zin om te komen, schrijf je in.

Groeten Willem


Leuth is inderdaad erg dichtbij. Daarnaast zag ik dat er ook een lid uit Kranenburg komt.
De meeting lijkt me leuk om mee te maken. Helaas moet ik wat ruimte maken in mijn agenda om er bij te kunnen zijn. Eens kijken of dat lukt..