wie kent deze deze lexus?

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Ik ken de auto nog de eigenaar niet.
Maar als je zo naar de foto kijkt is het zeker geen schadevrije auto.
Ik denk dat de achterzijde behoorlijk genomen is.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat zelfde was mijn conclusie. Ik zou ook twee keer nadenken voor ik deze auto zou aanschaffen.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Hij geeft het zelf al aan dat het geen nette wagen is.

En........7ste eigenaar :O is niet slecht.....

Zou het ook niet vertrouwen, je kan altijd gaan kijken natuurlijk.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
ff bellen naar een Lexus dealer en middels het kenteken het verleden van de auto opvragen. Dan kunnen zij je alles vertellen over de auto ;)
 

sev

Nieuw hier
17 dec 2011
12
0
1
Nee hij is er nog, nu onder een andere advertentie. Ben inmiddels gaan kijken. Hij is wel erg doorleefd inderdaad. Niet liefdevol behandeld. Loopt mooi maar van binnen vies, gek luchtje ook. Er zit een roestplekje onderaan de achterruit in de hoek, en achter bij de onderderpel van de deur. Tankklepje hangt scheef, nou las ik dat waarschijnlijk dat veertje ontbreekt. Prijs is wel gezakt naar 2550. De schade achter overheerst niet of zo.

Er zit een lexus dealer op 10 min rijden, die doen een aankoopkeuring voor 75 euro. Ik doe het niet maar wie handig is, uiterlijk niet belangrijk vind en goedkoop lexus wil rijden is dit een kans!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
sev zei:
Nee hij is er nog, nu onder een andere advertentie. Ben inmiddels gaan kijken. Hij is wel erg doorleefd inderdaad. Niet liefdevol behandeld. Loopt mooi maar van binnen vies, gek luchtje ook. Er zit een roestplekje onderaan de achterruit in de hoek, en achter bij de onderderpel van de deur. Tankklepje hangt scheef, nou las ik dat waarschijnlijk dat veertje ontbreekt. Prijs is wel gezakt naar 2550. De schade achter overheerst niet of zo.

Er zit een lexus dealer op 10 min rijden, die doen een aankoopkeuring voor 75 euro. Ik doe het niet maar wie handig is, uiterlijk niet belangrijk vind en goedkoop lexus wil rijden is dit een kans!

Bij mij ontbrak het veertje ook, maar daardoor hangt het tankklepje echt niet scheef...
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Esteban zei:
Hij geeft het zelf al aan dat het geen nette wagen is.

En........7ste eigenaar :O is niet slecht.....

Zou het ook niet vertrouwen, je kan altijd gaan kijken natuurlijk.

7 eigenaars ?? :O

Die moet ergens goed tussen gezeten hebben.