wie weet er een onderdelen adresje ?

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
wil aan mijn huidige gs300 wat dingen vervangen ...sierlijst bestuurderskant binnen ( blackchrome ) , asbak , bovenkant armsteun ( grijs leer ) pookknop ( leer met hout )....
de auto is van '99.
er valt mee te leven maar het kan mooier en gaver.
als iemand een adres of meerdere weet...had al een sloperij gebeld maar die wil alleen het hele interieur verkopen...is me wat te veel :)

gr wilco
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Een aantal zaken kunnen wel uit Amerika gehaald worden. verder is de spoeling hier erg dun van in elkaar gereden Lexussen die ook daadwerkelijk netjes zijn :wink:

Wat moet je precies van de asbak hebben? het bakje zelf of het geheel? en wil je dan de +2001? die is namelijk ook van hout imitatie voorzien. Op de GS430's welteverstaan. Kost een paar centen ($135), maar dan heb je ook wat :wink:

De Armsteun in grijs lukt ook, maar is ook niet bepaad goedkoop ($199)

Pookknop is ook geen probleem, zoek maar uit:

Ebay
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
de strip heb ik bij lexus gekocht...viel mee...45 euro... de middensteun laat ik bekleden...eerste offerte bij lukkien...275 euroies incl. nu een bedrijfje in enschede gevonden voor 80 euro ! :)
de asbak blijft maar zoals ie is...kan ik mee leven.

gr wilco
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja wat is dat nou, eerst een beetje komen van ik heb dit en dat nodig en dan een beetje lafjes afhaken? :lol: :lol: :lol:

Voor die middenarmsteun wel een goeie zet, hier net boven Amsterdam zit ook een goeie die het voor ook een soortgelijke prijs doet, zit in Ilpendam.
Want met tweedehands spul weet je ook niet wat je altijd krijg, foto kan misleidend zijn....

Wat voor strip moest je voor het portier dan hebben, die hout imitatie? met ?45,- is wel te leven.

Asbak valt altijd nog wel te regelen, maar jammer genoeg zijn Lexus delen in de US ook prijzig.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
ik moest de met chroom bedekte sierstrip aan de binnenkant van de bestuurdersportier hebben die tegen het raam aanzit...de prijs viel mij na het horen van de middenarmsteun en de asbak wel weer erg mee.
morgen word hij in zwolle gemonteerd en krijg ik ook een tweede sleutel..( weet ik ook de prijs nog niet van , zal wel schrikken worden :) )

gr wilco
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die sleutel zal wel over de 100 euro gaan, want als het goed is zijn de sleutels 'Driver' gebonden met het geheugen niet?
 

Bijlagen

  • lampje.jpg
    lampje.jpg
    356,8 KB · Weergaven: 51

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
nou ben terug uit zwolle , een super leuke garage...erg aardige mensen , heb een tijd met de baas zitten kletsen..
de sleutel was 100 euro , de strip 45...de rekening incl. opzetten 213 euro.
ben blij verrast ! ze gaan me zeker vaker zien hier.

gr wilco
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
heb net een gebruikte pookknop ( de mijne had lichte slijtplekjes op het leer ) in amerika op ebay gekocht...incl. verzendkosten 60 dollar , ik ben weer blij , en helemaal als ie mooi is en zowiezo als ie komt :)

gr wilco