Wielen - 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jelmer ik heb intresse ik wil ze eerst even passen gezien ik nu met 19"ET25 rijd en dat staat precies mooi
Mischien aankomend weekend?

GS carbon zei:
Jelmer ik heb intresse ik wil ze eerst even passen gezien ik nu met 19"ET25 rijd en dat staat precies mooi
hey Jim durf het bijna niet te vragen maar passen die andere onder een IS first Gen

hoi Jim, ik heb ze niet hier liggen. En aan de achterkant heb ik er even geen banden om liggen. kan ik wel doen. Ik neem ze zaterdag wel even mee. zou je Zondag wel even kunnen passen. Voorbanden zijn wel af. (Camber Wear0

Dit is dus 10 +45 achter, en 9 +35 voor, waarschijnlijk dat ze iets meer naar binnen liggen. Die van Erick hebben aan de acherkant dus 21mm meer offset, en aan de voorkant 11mm. kan je een beetje vergelijken.

Joop zei:
GS carbon zei:
hey Jim durf het bijna niet te vragen maar passen die andere onder een IS first Gen

Joop, het zou moeten passen maar als je zeker wilt zijn kunnen we ze er een keer opzetten om te kijken
ik heb hier een brug en we staan binnen.

Jelmer zei:
hoi Jim, ik heb ze niet hier liggen. En aan de achterkant heb ik er even geen banden om liggen. kan ik wel doen. Ik neem ze zaterdag wel even mee. zou je Zondag wel even kunnen passen. Voorbanden zijn wel af. (Camber Wear0

Dit is dus 10 +45 achter, en 9 +35 voor, waarschijnlijk dat ze iets meer naar binnen liggen. Die van Erick hebben aan de acherkant dus 21mm meer offset, en aan de voorkant 11mm. kan je een beetje vergelijken.

Jelmer,Zondag is goed doe maar een adres en rond een uur of 14:00 ? moet ongeveer 1,5 uur rijden
je hoeft er geen banden om te doen ik heb hier 265-30-19 liggen ,is zonde van de tijd en moeite.

OK, is goed. voor zitten er nog wel banden an, maar die zijn zo goed als weg aan de binnenkant

Gaat makkelijk passen, onder mijn LS was het er al zo onder weg te stoppen, en een GS heeft in de norm nog een centimetertje meer dan een LS

Maar als je Bling zoek, dit is het :mrgreen:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Ergens vind ik het wel zonde om ze weg te doen, ik ga ze niet zo snel nog een keer tegen komen, zeker niet in de 3D chrome finish. Maar ja, ik heb teveel speelgoed al zeg ik het zelf. Ik denk dat ik de Wald's gewoon op een stapel in me garage laat liggen, misschien dat ik er wel weer eens op ga rijden. Die zijn nog even wat kostbaarder om weer te kopen, nahmean ;)

Hier nog meer foto's van de velgen zonder auto :mrgreen: :

http://s273.photobucket.com/albums/jj21 ... %20Chrome/

geniaal ;)

Maar ik denk dat het ergste bij mij de coilovers waren. Kijk, me pick up is een stuiterbak. Maar bij een LS vind ik dat niet horen, dat moet zoeven. er ligt geen +650 pk in zoals die van Patrick :P

Het staat hem wel allemaal gigantisch mooi, maar ja, ik kocht de auto om het comfort.... Nou kan ik wel gaan investeren in luchtvering om het beste van beide werelden te hebben (Airrunner TC-5, prachtig systeem), maar alsjeblieft, ik laat hem daarvoor liever overspuiten en een paar centen overhouden, en dan gewoon een zeer nette LS rijden.

ik heb al een leuk dagelijks scheurijzer straks. De LS wordt te weinig gebruikt om dat soort uitgaven te verantwoorden... ook tegenover de fiscus. En hij is gewoon niks waard, jammer :roll:

Jelmer ik hoop voor je dat ze verkocht zijn ( en voor mezelf :-) )

ik blijf ze prachtig vinden !!

gr wilco

Ja hoor Jelmer ik wil ze nog steeds :D zal in April worden zoals ik had gezegd ,alles zit wel wat tegen heb nu ook een schade aan mijn Z32 en daar is 1 van GT7 Volk wheels overleden :zielig: dus de 19"wielen van de GS gaan onder de Z32 en jouw wielen onder de GS,kan je het nog volgen dus gaat goed komen

ik kan het wel volgen hoor.

balen van de Nissan, heb het twee weken geleden ook mogen meemaken :(

Status
Niet open voor verdere reacties.