Die zwarte randen hebben inderdaad reliëf en volgens mij kun je dat niet wegspuiten, blijf je zien. Ik zou me alleen daar al groenen geel aan ergeren nog los van het feit dat ik het in dezelfde kleur niet mooi vind. Maar smaak is persoonlijkIk zou een goede spuiter zoeken en vragen of ze verwachten wel een exacte kleurmatch te kunnen krijgen.
Dat zou nog weleens lastig kunnen worden, omdat het een ander materiaal is. Het kleurverschil zal overigens wel héél klein zijn en 99% van de mensen zal het niet zien, maar ik zou me daar persoonlijk aan gaan storen.
Hebben die delen niet een klein reliëf ipv dat ze volledig glad zijn?
Klopt, heeft ook een andere achterbumper, treeplanken en spatlappen. Ziet er wat sportiever uitZitten nog wel meer aanpassingen op die bovenste, dus verkijk je niet op alleen de wielkasten voor het gehele effect.
Ikzelf zou het ook niet doen. Precies goed zoals ie is.
En dan ben ik ook wel nieuwsgierig wat originele wielkasten in kleur kosten….Bedankt voor alle reacties en tips. Ik zal inderdaad maar langs een spuiterij gaan en vanuit daar kijken wat de mogelijkheden zijn.![]()
Klopt, viel mij ook op.Uitlaten zijn ook bijzonder, origineel zit er aan de rechterkant 1 pijp die je niet ziet van achteren......![]()
@Timo_87
In het kader van ‘omdenken’:
Je kan je voiture natuurlijk ook laten ‘wrappen’ in de kleur mat-zwart![]()