Wielslot moeren.

Payne

Hoort erbij
24 dec 2011
65
0
0
Heb van de week een set originele Lexus velgen gescoort voor ?100,-.
Ze zijn hetzelfde model als wat ik er nu onder heb zitten (de vijfspaaks).
De bedoeling is deze te gaan gebruiken als winterset icm natuurlijk winterbanden.
Nu ben ik op zoek naar een setje slotmoeren.
Wie weet wat voor maat ik moet hebben en mischien een linkje naar een site waar ik deze kan kopen.
Iemand nog ervaring met een bepaald merk/type winterband voor op de IS200?
Ik kan op dit moment Pirelli Sottozero of Yokohama W drive banden komen voor een redelijke prijs maar de testresultaten die ik lees zijn niet zo super.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Bij de Toyota/Lexus dealer zal je de slotmoeren moeten halen, het is een redelijk merk specifieke moer dus in de aftermarket zie je ze haast niet. Bij de dealer kost een setje ook maar 30 euro ofzo dus dat scheelt niet veel met een aftermarket setje
 

Payne

Hoort erbij
24 dec 2011
65
0
0
30 euro is inderdaad niet veel.
Zal eens bij een dealer informeren.(dat kan ook bij de Toyota dealer?)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja zijn dezelfde moeren, er zijn alleen 2 lengtes van moeren maar dat kan de magazijn man je perfect toewijzen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
de kortere moeren heb je als het goed is nodig :)

Ik heb ook toyota moeren, de lexus moeren zijn exact dezelfde (behalve karton op de verpakking)
 

Zack

Nieuw hier
7 apr 2013
4
0
0
Had een vraag ik had me auto met aftermarket velgen gekocht aantal jaren terug (is200)
En wil nu eindelijk oem velgen onder gaan zetten voor de zomer en weet dat er konisch wielmoeren op zitten zijn deze van lexus of moet ik van die platte moeren hebben