WIL EEN LEXUS IS 200 AANSCHAFFEN

ROY

Hoort erbij
16 mei 2011
44
0
6
Beste is 200 rijders
heb ongeveer 2,5 jaar geleden aangemeld op dit forum.
ben toen ook bij een meeting geweest en heb zoveel mooie lexus exemplaren gezien
en was toen al bezig om een lexus aan te schaffen maar ik vond mijn huidige auto
ook wel mooie en heb toen toch de keuze gemaakt om voor een prius 3 executive met solarroof
te gaan reed toen een prius 2 BE.maar heb lexus altijd in mijn achterhoofd gehouden en nu
naar 2jaar wil ik toch de knoop gaan door hakken om voor een lexus te gaan .
leeftijd boeit mij niet van de auto rij nu 2009 is dit in eens 2000 ofzo lekker belangrijk als
de auto maar goed is en ik maar tevreden ben.
ik rij 21500km in jaar en heb idee om er 1 op lpg g3 te nemen of hybryde dus ct200.
heb er 1 gevonden met volledig eigenaars en onderhouds history aanwezig en met lpg g3
en maar 112000 km gelopen en originele schuifdak kortom bijna alles wat ik wil
de auto heeft alles behalve 1 optie de originele navigatie niet, nu is mijn vraag is zo een navigatie
achteraf in te bouwen en is dit zelf te doen ??
ik heb in mijn huidige auto een ipod aansluiting/usb bestaat ook voor een is200 ?
ik heb zo wie zo dat ik het echt mijn eigen ding wil maken dus andere wielen en eronder
maar nu ben ik iets op internet tegen komen vroeg mij af .
weet iemand waar ik deze achterlichten kan kopen en originele markerlights (zie foto)

 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
Met die marker lights bedoel je die lampjes aan de zijkant? Dat is van een amerikaanse uitvoering. Tenzij je er in europa eentje vind (wat lastig word omdat die auto er ook nauwelijks zijn hier), denk ik dat je bumpers uit de us moet importeren.
 

ROY

Hoort erbij
16 mei 2011
44
0
6
oke dank je wel maar geduld is een schone zaak tis dus geen optie
dat je de lampjes bij een dealer los kan bestellen
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
schrik niet van de prijs, Ongeveer EUR 216,27

2e hit bij wereldwijd zoeken op ebay, is200 tail lights
http://www.ebay.nl/itm/LEXUS-IS200-IS30 ... 41772ee297

screenshot.png
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
De lampjes kun je vast wel los bestellen maar het word niet mooi als je dit in een EU-spec bumper gaat monteren. De units zitten namelijk in de bumper verzonken.

IMAG0799.jpg
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
Dat zou mijn advies zijn. Maar verzendkosten zijn wel aardig ivm het formaat. Ter indicatie, ik ben bezig om voor de mazda een bumper, zij skirts en een spoiler over te laten komen uit japan en dat kost net geen 500 euro (per vliegtuig).

Maar zoals je ziet op de foto moet ik eigenlijk ook een andere voorbumper hebben, of het moet nog te maken zijn maar dat heb ik nog niet goed bekeken / laten bekijken.