Window switch plates

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb laatst uit de US de piano zwarte delen laten overkomen voor mijn IS250. Initieel dacht ik dat dat verder geen moeilijkheden op moest elveren. Echter:
013.jpg

Ik hoop dat er nog iets te regelen is.... De spiegel invouw knop blijkt dus niet aanwezig te zijn op de amerikaanse modellen. Vreemd eigenlijk.

Goed, kijken of ik deze nog kan regelen via Lexus, ik hou jullie op de hoogte.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Succes ermee, ik heb de paneeltjes ook bij de dealer een keer gezien, dus ik denk dat het wel te bestellen is.....
 

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Waarom niet gewoon het gat wat er nu zit groter vijlen/ boren, zodat het knopje past? Je zult er niets van zien, want er zit een zwart plaatje (paneeltje van de knoppen) overheen toch?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nee, er gaat niets over heen, helaas. Had dat wel zo geweest dan was het inderdaad simpel geweest.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ben op zoek naar het onderdeelnummer. Als ik deze heb, dan is hij te bestellen. In eindhoven staat een IS250c met piano black, dus heb ik aan hen gevraagd om te kijken of er verschil zit in de plates tussen de IS250c en de IS250. Dus, tbc.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
toch geen open TBC ???
:O
Want dan had je me wel even mogen mededelen dat je dit had voordat je koffie kwam drinken....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
ok, de window switch plate ontvangen van Lexus NL. Deze past natuurlijk :) De andere plates doen uit de VS passen wel.

Gisteren alles vervangen. Ziet er mooi uit.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De IS250c schjint geen Piano black te hebben volgens de dealer. Dus heb ik het waarschijnlijk verkeerd gehad.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je kan ze de 16de zien :) Dan kan je alsnog beslissen of het iets is dat je wilt :) Een dig merk ik nu al, er gevoelig voor vingervegen ;) Maar daar heb je mooie doekjes voor. Dus die ligt nu ook in de auto!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Dat had je wel kunnen bedenken; dat je alles super goed ziet op een hoog glimmend zwarte ondergrond.
Vingerveegjes, maar ook de lichtste krasjes zie je gelijk.
Hou je wel je ogen op de weg ipv je paneeltjes... :D

Je kan natuurlijk ook van die zachte badstof handschoentjes in de auto leggen (5 paar) en iedereen wie instapt verplicht je gewoon om die handschoentjes te dragen...