Wrappen middenconsole en interieur

27 jul 2011
207
1
0
Heb wat krassen op het interieur zitten (was al toen ik m kocht) en de voige eigenaar heeft in het klepje van het opbergvakje in het midden console gaten geboord voor zijn mobiel.... Snap sowieso niet dat je gaten gaat makne in dit soort dingen maar goed, het is zo. Ik heb er nu een telefoon rubber op geplakt zodat je het niet ziet (en is ook best handig) maar overweeg om toch wat anders te doen. Heeft er iemand ervaring met het laten wrappen en/of interieur cover setjes? Ik zie wel wat dingen zoals bij autostyle maar dat lijkt me rommel. Bovendien zit daar niet de hele midden console bij.

Weet iemand waar je kan laten wrappen en waar ik aan moet denken? Of waar je goede cover setjes kan kopen? Zit al een tijdje te zoeken op google maar kan niet echt iets vinden
 

bobSTI

Hoort erbij
15 dec 2011
30
0
0
Heb voor mijn STI ooit een klein deel van mijn middenconsole laten wrappen met alcantara.
Dit heb ik laten doen door AMS in amsterdam. Zijn niet goedkoop maar je krijgt wel kwaliteit!

Ziet er in mijn ogen een stuk beter uit.

Voor:
Foto-XL7SB38Q.jpg


Na
Foto-OC3ZL3MK.jpg
 
27 jul 2011
207
1
0
bobSTI zei:
Heb voor mijn STI ooit een klein deel van mijn middenconsole laten wrappen met alcantara.
Dit heb ik laten doen door AMS in amsterdam. Zijn niet goedkoop maar je krijgt wel kwaliteit!

Ziet er in mijn ogen een stuk beter uit.

Voor:
Foto-XL7SB38Q.jpg


Na
Foto-OC3ZL3MK.jpg


Wat was je kwijt aan het wrappen? Moet het dan alleen zelf demonteren :)
 
27 jul 2011
207
1
0
Alor zei:
Ik heb zelf een coversetje van Wooddash http://www.wooddash.com/item/LEXUS_Dash ... _2001_2005

de mijne:
viewtopic.php?f=16&t=1857 (ff scrollen omlaag)


Ik heb dit uit noodzaak gedaan omdat ik ook veel krassen had.

Wat je zelf makkelijk kan doen is een rolletje 3M carbon folie kopen en zelf plakken, daar hoef je echt niet voor gestudeerd te hebben, die folie is zo goed dat er bijna niks fout kan gaan

http://www.3dcarbon.nl/

Cover setje lijkt me het makkelijkst. Dan hoef ik het niet uit elkaar te halen wat met zelf plakken wel moet lijkt me (tenminste als je het netjes wil doen).

Ik ga even kijken bij wooddash!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Van wat ik hoor is dat je vaak gewoon gelijk moet gaan voor 3M folie, je kan het vaak genoeg proberen voor 200 euro, dus dan heb je het zeker wel een keer goed :)
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Beetje een bumpie.... Maar weet iemand of de zilveren strip aan de onderkant bij een IS-stuur (Gen1), hetzelfde qua kleur en materiaal is als de bedieningspaneeltjes van de ruiten bij een sport-uitvoering? Op dit moment heb ik de hout-inleg en vind dat niet echt fraai staan. Voor dat ik het ??n en ander wil foliedippen wil ik het graag originele onderdelen gebruiken als het kan.