Yoshii's IS250

Yoshii

Nieuw hier
23 sep 2015
10
1
0
Hallo,

Mijn naam is Jordy, 21 jaar uit Rijnsburg (In de buurt van Leiden).

Ik heb sinds 2 weken een Lexus IS250 gekocht, Dit was al een van de dikste wagens die ik ooit moest hebben!
Na een Honda Integra DC2 JDM spec, en een Nissan 200sx s14a, Na hard sparen eindelijk maar even wat luxe opgezocht en een Lexus is250 gekocht:grin:.

De lexus is van het jaar 2006 met net 170dkm erop(net ingereden:p).
Mijn keuze was hierop gevallen aangezien die vele opties had en ik hem nu van de 1e eigenaar gekocht heb!

Onderhoudsboekjes compleet ingevuld, alle terugroepacties gehad, nooit schade gehad etc..

Op het moment druk de hele auto aan het polijsten, nieuwe kenteken platen aangevraagd(Platen waren verkleurd).

33eitqp.jpg
 

Bijlagen

  • photo4234.jpg
    photo4234.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 31

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Hoi Jordy, welkom man en veen plezier ervan. En meteen aanpakken, nice. Heb je goed hard gespaard, lang niet iedereen die op zijn 21e een IS250 kan rijden:)
 

Yoshii

Nieuw hier
23 sep 2015
10
1
0
Haha. Ja ik werk bijna 70uur in de week, en als je dan nog bij je ouders woont hou je nog wel eens wat over!
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
En je besteed dat dus voornamelijk aan je auto. Zijn jongeren die liefst de duurste telefoon, kleren willen, veel uitgaan, scooter erbij en nog wat meer. En ook niet zoveel werken. 70 uur, da's straf hoor. Maar ja, je bent nog jong, lol ;)
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Welkom hier

Ik was 21 en toen kocht ik de IS200 ik vond dat toen al ren dikke wagen voor me leeftijd haha maar na 6 jaar trouwe dienst heb ik ook de IS250.
Veel plezier ermee:)
 

Yoshii

Nieuw hier
23 sep 2015
10
1
0
En je besteed dat dus voornamelijk aan je auto. Zijn jongeren die liefst de duurste telefoon, kleren willen, veel uitgaan, scooter erbij en nog wat meer. En ook niet zoveel werken. 70 uur, da's straf hoor. Maar ja, je bent nog jong, lol ;)


Hier ga ik nieteens mijn handen aan vuil maken.
Momenteel vakantie, dus auto aanpakken is dan voornamelijk waar ik mijn tijd aan besteed

Derest bedankt.

Hier een paar foto's van na het aanpakken van de lak.
Ook maar meteen 2 nieuwe luxe platen laten maken. En wat dingen gespoten:oops:. (Velgen,logo's,grill)

(Er zit wel een Filter over de foto's heen, laatste foto is zonder filter)

142vcp.jpg

noagd0.jpg

n5nhc6.jpg

2v2xnyc.jpg