Zieke supra

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Dit filmpje ken ik al heel lang maar steeds weer krijg ik kippenvel.... En dat wou ik toch even delen


gr. koen
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dank voor het delen, ik kende het nog niet.. ;)

Onwaarschijnlijk snel dit zeg... :rulez:
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
dit kende ik al, maar blijft geweldig om te zien. ook het launchcontrole gedeelte is mooi. :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hmm... zou dat rijden? Ik denk dat ie alleen maar vliegt...



gr. koen
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Jij, Green? Hahaha, Er is er al 1 met een 1jz-gte. Op het forum dan. Maar dit is een 2jz-gte toch?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Er zijn er zowiezo 2 mensen met een 1JZ-GTE op dit forum. (Ad, was op de meeting te bewonderen. En Koen die net de swap klaar heeft als het goed is)
Deze supra heeft geen motorcode meer. Hij is opgeboort tot 3.4 L, volgens mij is dit ook een supra met volledig titanium onderblok (dacht ik ergens te hebben gelezen)
Ze laten het originele blok weleens kopieren in titanium om zo het blok nog meer ellende te laten verwerken.

Maar ik zou dit toch niet in mijn lex willen, of nog 1 erbij om te draggen... Hmm, zal me spaarpot is leegmaken misschien dat ik het red ;)



gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
KWP zei:
Er zijn er zowiezo 2 mensen met een 1JZ-GTE op dit forum. (Ad, was op de meeting te bewonderen. En Koen die net de swap klaar heeft als het goed is)
Deze supra heeft geen motorcode meer. Hij is opgeboort tot 3.4 L, volgens mij is dit ook een supra met volledig titanium onderblok (dacht ik ergens te hebben gelezen)
Ze laten het originele blok weleens kopieren in titanium om zo het blok nog meer ellende te laten verwerken.

Maar ik zou dit toch niet in mijn lex willen, of nog 1 erbij om te draggen... Hmm, zal me spaarpot is leegmaken misschien dat ik het red ;)



gr. koen

er staat nog een 1JZ-GTE op marktplaats te koop :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
volgens mij is die van die andere Koen toch een 2jz? I could be wrong of course... te lui om te gaan zoeken...
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
In mijn supra (mk 3) zit een 1.5 JZ.. 1 JZ kop en 2JZ onderblokken en turbo's, toch goed voor een kleine 375 wiel PKtjes.. :)

Ik geloof dat ze alweer sneller zijn met die auto, even rond de 7 sec..