zomaar :-) update 11-06-11

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
het was gisteren mooi weer ...wat gepoetst...en wat extra chroom erop gezet...ben benieuwt of jullie zien waar :)
lexus06-11.jpg

lexus06-11a.jpg

lexus06-11b.jpg

lexus06-11c.jpg


hopelijk komt mijn nieuwe chroom grill binnenkort vrij uit de douane / amsterdam..

gr wilco
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Re: zomaar :)

Chroom staat niet op elke wagen, maar op deze is het erg mooi!

p.s. Als je een keer zin hebt om te poetsen :p
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: zomaar :)

Uhhhh weet het niet... Maar waarom nog geen kentekenplaat houders in chrome?

ik vind chroom alleen maar mooi als het net is alsof het hoort...en das met kentekenplaathouders niet , komen er dus nooit op.

gr wilco
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: zomaar :)

ja ik had het gezien bij jouw auto...ben weg van je spiegels , je velgen ook maar die kentekenplaat houder doet afbreuk maar....over smaak valt niet te twisten haha
jij zou toch het chroom moeten zien ....

gr wilco
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: zomaar :)

Mijn kentekenplaathouder moet er nog af hoor. Achter zat die ook maar die was wat makelijker te verwijderen.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: zomaar :)

ik zal maar zeggen waar het nieuwe chroom zit...als er iemand hier is die er wakker van ligt :_)

langs de voorruiten over het dak en langs de achterruiten....net of het hoort , zelf vind ik het erg chique al is het uit armoede gekomen ; bij het plaatsen van een nieuwe voorruit was die sierstrip te erg beschadigd door carglas en een nieuwe via lexus leek mij erg prijzig :-( dus maar zo opgelost.

gr wilco
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Re: zomaar :)

Sorry, maar ik vind 't allemaal maar een beetje t?.. Lijkt nu meer dat je langs de zwarte markt/autostyle bent gereden.. Vind 't een beetje cheap ogen, en die wielen zijn ook 2-3 maten te klein.. :roll:
Over smaak valt niet te twisten idd, maar dit is niet echt mijn ding..
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: zomaar :)

die wielen zijn gewoon 18 inch....vind ik groot zat .
over smaak valt inderdaad niet te twisten....of zoals jouw eigen vriendin op de meeting zei; ik vind de velgen onder onze eigen gs niet erg netjes ( en ze drukte zich nogal voorzichtig uit :) )

gr wilco
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Re: zomaar :)

wilcom2005 zei:
die wielen zijn gewoon 18 inch....vind ik groot zat .
over smaak valt inderdaad niet te twisten....of zoals jouw eigen vriendin op de meeting zei; ik vind de velgen onder onze eigen gs niet erg netjes ( en ze drukte zich nogal voorzichtig uit :) )

gr wilco


Oke, lijken kleiner.. Kan ook door de foto's komen.. Haha me vriendin vind mijn wielen idd niet mooi nee :D Maar het is niet onze he, is helemaal van mij haha.. Ze heeft zelf een nieuwste model Ford ka.. Ze vind gewoon zilveren wielen mooier, beetje meer OEM look.

@ Rom, ik hou 't gezellig hoor.. Mag toch wel me mening geven :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: zomaar :)

Tuurlijk,maar voor je het weet gaan we weer pingpongen, wellus nietes meningen e.d.,............... :D
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: zomaar :)

een mening geven is prima....doe ik zelf ook...het gaat erom hoe je het doet...je strijkt mij enorm tegen mijn schaarse haren in door de omschrijving te gebruiken die je gebruikt...ik ben trots op mijn auto en dan is het niet erg leuk om woorden als "cheap "tegen te komen....
maar ok je bent nog erg jong dus je moet nog veel leren...communicatie is dus niet je sterkste punt begrijp ik.

gr wilco
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: zomaar :)

Nogmaals heren rustig aan !!! Heb respect voor elkaar keuzes en autos zonder elkaar ook maar in de minste mate te beledigen, kom op, zo moeilijk kan het toch niet zijn!! :rulez:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: zomaar :)

Terug naar de hoofdzaak van de topic...... :rulez:

Heb je de GS enkel gepoetst of ook meteen gepolierd en een wax erop gezet (beroepsziekte :mrgreen: )
Moet zeggen dat hij er wel mooi en verzorgt uitziet..
Misschien de Lex nog wat verlagen, dan komen de velgen wat meer tot zijn recht.

Maar in elk geval goe bezig :rulez:
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: zomaar :)

ik heb hem gepolijst en in de wax gezet....ik had van mijn vrouw een nieuwe ( grote en vreselijk zware ) poetsmachine gekregen.

gr wilco
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: zomaar :)

wilcom2005 zei:
ik heb hem gepolijst en in de wax gezet....ik had van mijn vrouw een nieuwe ( grote en vreselijk zware ) poetsmachine gekregen.

gr wilco


Heeft ze deze enkel voor de wagen gekocht, of was dit een stille hint??
Toch gene parket om te boenen thuis.... :D :D

Nogmaals, mooie reflecties man :rulez:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: zomaar :)

Ik ben eigenlijk ook niet zo'n voorstander van veel chroom, maar toch, als je wat langer naar de foto's kijkt, vind ik dat het de auto niet misstaat. Het ziet er imho gewoon netjes uit.

Eigenlijk is dat wel een sterk punt van lexus, je kunt er optisch behoorlijk mee stoeien, zonder dat het een 'pooierbak' wordt.

Je kunt misschien nog denken aan ietsje verlagen in tijd, maar het is maar wat voor 'look' en comfort je wilt.

Ik heb er in ieder geval wel wat ideetjes voor mezelf aan overgehouden :D