Zon gordijnen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hallo,

in mijn vorige wagen, een dikke Volvo S60 had ik geintegreerde zonnegordijnen. Natijds ingebouwd. Prachtig ontworpen door Volvo.
Dit voor zowel de achterruiten, als de achterzij ruiten. Rolsysteem, de gordijnen kon je omhoog trekken.


Welke opties heeft Lexus hiervoor? Ik weiger de plakgordijnen met Daffy Duck of Dora op de ramen te plakken :D

Wie weet dit?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
van wat ik tot nu toe van japanners heb gezien is dat ze niet doen aan die rolgordijnen, wel een soort scherm van hetzelfde materiaal, wat je dan voor je raam "hangt"... het is een soort Frame... maar ik weet niet hoe Lexus hiermee omgaat...
 

Maerel

Nieuw hier
28 mrt 2011
9
0
0
In de 220 prijslijst staat wel iets dergelijks als optie genoemd; voor de achterruit alleen, en electrisch.... :hi:
 

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Privacy shade heeft wel een flinke assortiment voor diverse merken. Heeft voor bijna elke type auto wel een scherm. Echter het is niet dat je hem ff erafhaalt. Meestal laat je het dan gewoon zitten.

Voor de IS kost het 139 euro. Alle ruiten vanaf de B-stijl. Achterruit is waarschijnlijk in 2en. Heb je enkel in het midden een lijstje lopen. Schijnt dat het reuze meevalt, dat middellijn irriterend is.
 

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Prijzen lopen heel erg uiteen, van goedkope folie tot duurdere.

Deze is wel erg goedkoop, maar niet echt om de hoek:
http://www.detinter.be
Weet niet wat voor kwaliteit folie ze gebruiken.

Ik heb folie van sun-guard. Schijnt goeie folie te zijn. Ik was rond de 500 kwijt, vanaf A-stijl.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
sun guard is zeker goed.. en 500 euro is een koopje... sommigen vragen 300 voor de achterruit alleen al...
 

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Achterruit is bij mij 1 geheel. Heb weleens auto's gezien uit meerdere delen. 1 geheel is veel mooier, maar moeilijker aan te brengen. Folie zelf kost niet veel, maar voornamelijk het kunnen aanbrengen.
portieren zijn redelijk te doen. Achterruit is krom en ook nog eens in een rotpositie om aan te brengen.