Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Arbitrator
    Arbitrator waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Haha Haha.
    HaHa! Een IS350 'EV' is absoluut de meest unieke. Wereldwijd zelfs denk ik. Ik laat het je weten zodra het kenteken bekend is
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Namss' Red CT200h.
    Copyright @Lexus_Dennis te mooie foto om NIET te delen. Buiten het aanschaffen van Bosch aerotwin ruitenwisser en een telefoonhouder...
    • CT Aaldering.jpeg
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    HaHa! Een IS350 'EV' is absoluut de meest unieke. Wereldwijd zelfs denk ik. Ik laat het je weten zodra het kenteken bekend is
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Bedankt voor de aardige reacties! @350c-mo wanneer ik filter op Model = IS en Type = IS350, dan zie ik wel een paar gekke regels. Het...
    • 1749201519367.png
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    @Arbitrator , Het Lexusdashboard komt in mijn favorites! Mooi werk. De vulling van de pulldowns voor de filtering doe je op basis van de...
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    Ik zoek altijd een post op van @Arbitrator zodat ik via zijn footnote naar dat dashboard kan :cool:
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    @Arbitrator , Het Lexusdashboard komt in mijn favorites! Mooi werk. De vulling van de pulldowns voor de filtering doe je op basis van de...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Ik zoek altijd een post op van @Arbitrator zodat ik via zijn footnote naar dat dashboard kan :cool:
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    vervolg op post #78 van 02 Mei j.l. Wacht nog immer op de rekening. Echter: vanochtend na de standaard boodschappenrun zag de band RA...
  • Arbitrator
    Voordat de data in het dashboard toonbaar wordt, kan ik nog bewerkingen doorvoeren op de data die ik binnenhaal via de RDW API.
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Geweldig Geweldig.
    Kunt hier eens mee stoeien: Lexus kentekens Pagina 7 van 9
  • Arbitrator
    Het kan zijn dat exotische smaken niet helemaal goed vastgelegd zijn bij het RDW, laat me even weten als dat bij een specifiek kenteken...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Kunt hier eens mee stoeien: Lexus kentekens Pagina 7 van 9
    • Lex Kent.jpg
  • Rayminidas
    Ik heb de moeite genomen om het filmpje eens aandachtig te bekijken. Ik kan me voorstellen dat iemand van het verhaal schrikt. Er zijn...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen.
    Nice. De versie in Brummen net gemist, omdat ik pas daarna forumlid ben geworden. Maar deze pak ik mee