Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Laadcapaciteit hybride batterij.
    De batterij maximaal vol laden tot ca. 80% wordt gedaan om de batterij te beschermen, de laatste 20% lading er bij doen bij een Ni-Mh...
  • willemSeles
    willemSeles reageerde op het onderwerp Laadcapaciteit hybride batterij.
    Ja klopt, is normaal hoor die 40-80% vol. Heb ook 'n UX2020. Bij heuvel af zal ie wel gelijk op 100% vol zitten. Ik rijd altijd in de...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Remschijven GS450.
    Dat gaat mijn pet eerlijk gezegd een beetje te boven. De klauw voor de zwevende schijven is sowieso groter, maar bevestiging is...
  • Jor.094
    Jor.094 waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp Laadcapaciteit hybride batterij met Leuk Leuk.
    Bij mij zit het batterijniveau ook altijd ongeveer halverwege. Het grote idee is dat altijd nog capaciteit over is om remenergie in op...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje.
    Even van laag niveau in de tank naar (te) hoog niveau:
  • S
    snorlax reageerde op het onderwerp Laadcapaciteit hybride batterij.
    Bij mij zit het batterijniveau ook altijd ongeveer halverwege. Het grote idee is dat altijd nog capaciteit over is om remenergie in op...
  • ThinlaneT
    ThinlaneT reageerde op het onderwerp Remschijven GS450.
    Zit het verschil dan in remklauw zadels of (ook) de klauw? Als de diameter van de schijf het enige verschil is (m.a.w. klauw staat meer...
  • Jor.094
    Jor.094 waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Mooiste Lexus verkiezing 2025 met Leuk Leuk.
    Een auto hoeft toch niet perfect te zijn om mooi te zijn? Waarschijnlijk hebben de meeste auto’s wel wat plekjes. Als eigenaar ken je ze...
  • Jor.094
    Jor.094 waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Mooiste Lexus verkiezing 2025 met Leuk Leuk.
    Lexusliefhebbers, Tijdens onze meeting komende september zal er weer onze Mooiste Lexus verkiezing worden gehouden. Alle bezoekers van...
  • Jor.094
    Jor.094 heeft zijn status bijgewerkt.
    🚗💨 UXperience in progress...
  • Jor.094
    Jor.094 heeft het onderwerp Laadcapaciteit hybride batterij geplaatst in UX.
    Hallo allemaal, beste mede Lexus-rijders, Sinds een goede maand ben ik trotse eigenaar van een Lexus UX250h F-Sport uit 2020. Tot nu...
    • IMG_3311.jpeg
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Mooiste Lexus verkiezing 2025 met Leuk Leuk.
    Nope, ik heb nog nooit op een nieuwere gestemd, voor mij is het belangrijker hoeveel "bloed, zweet en tranen" (En liefde) de eigenaar in...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Gister een bruine NX (denk ik) die mij in centrum Zutphen voorbij reed. Niet in mijn Lexus dus incognito. Verder kwamen me vandaag op...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Mooiste Lexus verkiezing 2025.
    Nope, ik heb nog nooit op een nieuwere gestemd, voor mij is het belangrijker hoeveel "bloed, zweet en tranen" (En liefde) de eigenaar in...
  • wilcom2005
    wilcom2005 reageerde op het onderwerp Mooiste Lexus verkiezing 2025.
    eigenlijk zou je 2 categorien moeten hebben ...1 voor oudere auto's en 1 voor relatief nieuwe auto's...een oudere kan meestal niet op...