Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Henny
    Henny waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Leuk Leuk.
    Zou bijna denken dat je in Parijs bent, met de Eiffeltoren aan de horizon, of was het nou IJffeltoren, Eiffultoren, Eivultoren? HEhe :geek:
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Rug heeft gewonnen.
    Mooie bak! Voor wat betreft 18 inch onder een rx. Ik heb de winterbanden op 18 inch staan. Welliswaar gen3 rx maar is een zelfde type...
    • IMG_4668.jpeg
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp VSC storing.
    Toch even een soort analyse als bijgevoegd doorlopen:
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Waar ben ik ?.
    Zou bijna denken dat je in Parijs bent, met de Eiffeltoren aan de horizon, of was het nou IJffeltoren, Eiffultoren, Eivultoren? HEhe :geek:
  • B
    bni reageerde op het onderwerp Hulp nodig bij navigatie update 2017 RX450!.
    Ook een 2017 CT hier, met vers SD kaartje. Inloggen lukt niet maar ik heb wel verkeersinformatie? Snap het zelf ook niet. Mobiel zit ik...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    De facelift is geleverd met twee varianten, zoals je dat overigens bij meer types ziet. Bijgaand screenshot komt uit de folder van de...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    @Johnny Le heeft zijn IS ook nog eens verlaagd 😁 . Ben stiekem ook nieuwsgierig of dit verschil met verlaging of 19” meer/minder...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Het verlagen deed ik eerder dan de wielenwissel. Dat gaf het grootste verschil in comfort, je voelt de kleine oneffenheden. En bij de...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Rijdt 19" nog enigszins comfortabel?
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Prachtig plaatje zo Johny!! Ik heb vandaag een ritje Groningen - Roermond vv gedaan. Naast een enkele CT200h met uitermate afwezige...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Maaruhhh 🤔, hij heeft de nieuwere koplampen ? 🧐
  • wilcom2005
    wilcom2005 reageerde op het onderwerp VSC storing.
    nog niks bekeken ..alleen destijds uitgelezen en verwijderd...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp VSC storing.
    Alle drie, dat verandert de zaak. Dat stond niet in je post. Snelheidssensor … , of de connectie is al bekeken ?
  • wilcom2005
    wilcom2005 reageerde op het onderwerp VSC storing.
    jawel alledrie ..net als de vorige keer en toen ging ook alles spontaan weer uit....binnenkort maar weer eens naar breda :-)
  • ZonderZout
    ZonderZout waardeerde IS-F kuiken's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
    Gewoon zonder "GO" van de baas ophalen , die 6 weken stilte kom je wel doorheen . ;-)