Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Sam_IS300h
    Voor de zekerheid: Je hebt wel bluetooth tethering of een wifi hotspot aanstaan op de telefoon. En daarnaast in de auto gekozen voor de...
  • ZonderZout
    Ja, ik wist alleen niet zeker of het nu generatie 1 of 2 van die premium nav was. Maar het apparaat ID werd herkend en staat erbij...
  • ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp Robin stelt niks voor.
    Ja, dat is hem! Het is weer zoveel beter en relaxter geworden ten opzichte van de RX3. De adaptieve cruise control is veel verfijnder...
  • Lexy
    Lexy waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Goedemorgen Lexus liefhebbers Nadat ik de IS250 Cabrio vorig jaar heb ingeruild op mijn huidige RX uit 2017 begon het toch weer te...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp SC430.
    Kijk, dat is klasse
  • Johno
    Johno waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Dankjewel. Nee naast de RX we gebruiken hem wel echt als tweede auto even zien of we in de winter ook gaan rijden of lekker warm binnen...
  • ZonderZout
    ZonderZout waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
    Matador Red is de kleurcode volgens mij. Schitterende wagen, veel veilige en relaxte kilometers gewenst.
  • Dietrich
    Verkeersinfo komt via RDS van radiozenders. Tenminste, die kreeg ik zelfs al op onze Prius in 2019 of daaromtrent.
  • Sam_IS300h
    Gaat vanzelf als je inlogt in de auto
  • Lexus4me
    Heb je deze wel Lexus ook al aangemeld op jouw account op Lexus.nl?
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd! Echt een ontzettend fijne auto de SC430. Vandaag lekker mee naar kantoor :) Ik ken die kriebels. Mijn eerste auto wat...
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp SC430.
    Ja snap ik. Wij hebben hem ook naast de RX. Even zien hoe we er in de winter mee om gaan. Of gewoon gebruiken of lekker warm binnen zetten
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp SC430.
    Dankjewel. Nee naast de RX we gebruiken hem wel echt als tweede auto even zien of we in de winter ook gaan rijden of lekker warm binnen...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp SC430.
    Gefeliciteerd met de aanschaf. Heb je hem naast de RX of is de RX ingeruild? Ik ben uiteraard benieuwd naar de foto's.
  • Johno
    Johno waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Goedemorgen Lexus liefhebbers Nadat ik de IS250 Cabrio vorig jaar heb ingeruild op mijn huidige RX uit 2017 begon het toch weer te...