Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp SC430.
    Dat ligt aan de context denk ik. Ik gebruik hem (voornamelijk) om met lekker weer mee te toeren, maar zou hem liever niet als daily...
  • quattrootje
    Bij mijn vorige auto, een Honda Insight vond ik de snelheid wat makkelijker afleesbaar. Daarom maar een HUD geinstalleerd in de CT200H...
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp SC430.
    Blij te horen van een andere eigenaar dat de auto goed bevalt. Je leest vaak dat het het allemaal net niet is. Maar als lexus liefhebber...
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd! Echt een ontzettend fijne auto de SC430. Vandaag lekker mee naar kantoor :) Ik ken die kriebels. Mijn eerste auto wat...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp SC430.
    Gefeliciteerd! Echt een ontzettend fijne auto de SC430. Vandaag lekker mee naar kantoor :) Ik ken die kriebels. Mijn eerste auto wat...
  • Lexus4me
    Bij mijn vorige auto, een Honda Insight vond ik de snelheid wat makkelijker afleesbaar. Daarom maar een HUD geinstalleerd in de CT200H...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Goedemorgen Lexus liefhebbers Nadat ik de IS250 Cabrio vorig jaar heb ingeruild op mijn huidige RX uit 2017 begon het toch weer te...
  • D
    • 2025-06-16 19.58.58.jpg
  • BertIS250C
    BertIS250C heeft het onderwerp SC430 geplaatst in Even voorstellen.
    Goedemorgen Lexus liefhebbers Nadat ik de IS250 Cabrio vorig jaar heb ingeruild op mijn huidige RX uit 2017 begon het toch weer te...
    • IMG_7057.jpeg
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Zorg jij er dan eens even voor dat ze het forum leren kennen. Wel pas na September, 😳😳😳 !!! want anders gaat die SC er met de...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp VSC storing met Leuk Leuk.
    Toch even een soort analyse als bijgevoegd doorlopen:
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Zorg jij er dan eens even voor dat ze het forum leren kennen. Wel pas na September, 😳😳😳 !!! want anders gaat die SC er met de...
  • Leen
    Leen waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag de IS naast die van mijn vriend ā€˜geparkeerd’ (ja, de nagenoeg exact dezelfde IS op de haaienvin na, voor degene die het...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Bij ons in het durp 2 Lexi bij 1 huis, een RX450h en een SC430. Ik wist al een hele tijd dat ze er stonden maar toch maar eens een foto...
    • 20250616_124548.jpg
    • 20250616_124534.jpg
  • Johnny Le
    Dat je gehecht bent aan je Lexus, dat is niet meer dan logisch, maar om die beste man, die zijn werk doet, te beschieten Repo a Lexus...