Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Flocare's bericht in het onderwerp Benieuwd wat ik van jullie kan leren met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal. Sinds vorige week heb ik mijn nieuwe Lexus LBX Relax mogen ontvangen. Een heerlijk rijdende auto. Qua ruimte heb ik veel...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Flocare's bericht in het onderwerp Benieuwd wat ik van jullie kan leren met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal. Sinds vorige week heb ik mijn nieuwe Lexus LBX Relax mogen ontvangen. Een heerlijk rijdende auto. Qua ruimte heb ik veel...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Flocare's bericht in het onderwerp Nieuw met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en moet nog even in de gaten krijgen hoe het hier toegaat. Sinds vorige week ben ik, na 30 jaar...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Flocare's bericht in het onderwerp Nieuw met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en moet nog even in de gaten krijgen hoe het hier toegaat. Sinds vorige week ben ik, na 30 jaar...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde knakworstsap's bericht in het onderwerp Hallo allemaal! met Leuk Leuk.
    Dag iedereen! Even fatsoenlijk om me voor te stellen, voordat ik (hopelijk) hier allerlei nuttige informatie ga lezen en veel ga leren...
  • Flocare
    Flocare reageerde op het onderwerp Benieuwd wat ik van jullie kan leren.
    • 1000022465.jpg
  • Flocare
  • Flocare
    Flocare heeft het onderwerp Nieuw geplaatst in LBX.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    Nu w88 Op 1 juli verwachten ze wat nieuwe onderdelen. Tijdens het reparatie proces worden er ook foto’s gemaakt. Als leen wagen kreeg...
  • K
    knakworstsap reageerde op het onderwerp android update Grom Vline 2.
    Oud topic, dus voor wat het waard is. In mijn "ouwe" GS300 heb ik een unit laten inbouwen van NavInc. Bedrijf uit Eindhoven importeert...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Je hebt VETOS, CBS Automotive en nog een aantal adresjes die veel aan Lexus werken. Maar ik kan me in het Oosten/Noorden geen adres...
  • K
    knakworstsap reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Bedankt voor het warme welkom allemaal en de tips! Als de auto er een keer netjes bij staat, zal ik foto's maken. Maar, Nothing to see...
  • Jvdn
    Jvdn waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Lexus LFA Nürburgring Edition met Leuk Leuk.
    Voor de liefhebbers. https://www.autobild.de/artikel/lexus-lfa-nuerburgring-edition-2025--28160049.html
  • Jvdn
    Jvdn waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    OZ logo goud gemaakt, en naafkapje kleur gewijzigd naar goud met mat zwart.
  • Jvdn
    Jvdn reageerde op het onderwerp Van een IS naar een GS.
    Ah goed om te weten! het liefste een set die net iets breder komt te staan dat het wat "dikker" oogt in de wielkast.