Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus4me
    Montage is dus ongeveer 170,-, dus 2 uur werk?
  • Lexus4me
    Nou, naief als ik ben: "vorig jaar gelijmd, kwam prima door de APK, dus zal dit jaar ook geen probleem zijn." Mis dus... Dit jaar had...
  • G
    Goldwing heeft het onderwerp nx 300h geplaatst in NX.
    Beste allemaal, na jaren mercedes gereden te hebben gisteren een nx300h aangeschaft nu ben ik een beetje in afwachting of de cvt...
  • O
    Nou, naief als ik ben: "vorig jaar gelijmd, kwam prima door de APK, dus zal dit jaar ook geen probleem zijn." Mis dus... Dit jaar had...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje.
    Volgens durf je nauwelijks gas te geven met dure benzine in de tank….. ;-) Maar goed, het helpt wel!
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Opgesloten.
    In dat geval krijg je een visuele en audio waarschuwing, althans wel in mijn NX.
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Lexus in Japan.
    Er zullen genoeg liefhebbers zijn alleen zijn ze hier niet te krijgen. Ja zelf importeren uit Japan maar dat is voor de meesten een brug...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Parkeersensor.
    Kip-ei dus. Omdat die krengen zo duur zijn is het interessant genoeg om ze te jatten. Plus dat het eenvoudig is, ze zitten aan de...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Parkeersensor met Leuk Leuk.
    Volgende week vrijdagochtend laten we een nieuwe sensor plaatsen. De meldingen op het infoschermpje zijn buitengewoon irritant, als je...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje.
    En dan gooi je de tank vol en ga je rijden. Al dat bezinksel wat eerst op de bodem lag, dwarrelt nu door je tank en komt alsnog in je...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje.
    Dus de hogere prijs aan de pomp resulteert in een lager of gelijk prijs/km. Dus die goedkope rommel tank ik nooit.
  • O
    Oop reageerde op het onderwerp Welke zomerbanden voor GS 450h gen 4?.
    Even de bon teruggezocht om welke banden het nou precies ging. Deze: Overigens rij ik wel met 0.3bar hogere bandenspanning dan staat...
    • 1750853098134.png
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Lexus in Japan.
    Zulke mooie in Nederland ondergewaardeerde auto's. Het is ongelofelijk.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Parkeersensor met Leuk Leuk.
    Volgende week vrijdagochtend laten we een nieuwe sensor plaatsen. De meldingen op het infoschermpje zijn buitengewoon irritant, als je...
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Parkeersensor.