Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Paniekje
    Paniekje waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Geweldig Geweldig.
    O gaaf! Hebbuh! 😄
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Hi, Ik zal straks meer info met foto's delen zodra ik het heb geinstalleerd. Wil natuurlijk wel iets delen wat werkt. 🙏 Dus wordt...
  • sanookh
    sanookh heeft het onderwerp Lexus laadpas geplaatst in Lexus Algemeen.
    Zijn er mensen die gebruik maken van de Lexus laadpas? Dit loopt volgens mij via Vattenfall, ik ben benieuwd hoe dit is qua tarieven. Ik...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    O gaaf! Hebbuh! 😄
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Hi, Ik zal straks meer info met foto's delen zodra ik het heb geinstalleerd. Wil natuurlijk wel iets delen wat werkt. 🙏 Dus wordt...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Herstellen IS300h met Leuk Leuk.
    Hallo, Door een tussentijdse vakantie Hier weer een update. Inmiddels rijd de IS300H weer gekeurd door de RDW. Verder ook nog de...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Sinds 2005 rijd ik nu met de Toyota/Lexus eCVT. Eerst een Prius II, daarna een GS 3, en nu de NX300h. Briljante aandrijving. Een...
  • dileepcm
    dileepcm waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Sinds 2005 rijd ik nu met de Toyota/Lexus eCVT. Eerst een Prius II, daarna een GS 3, en nu de NX300h. Briljante aandrijving. Een...
  • G
    Goldwing waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp nx 300h met Haha Haha.
    Ja …… maar hij loeit zo 🙄 🤔 daar hebben ze bij een conventionele automaat nooit over geklaagd, wanneer ie op de snelweg bij flink...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp nx 300h.
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Ik erger mij altijd aan die “reviews” waar geklaagd wordt over een CVT. Ik heb sterk de indruk dat ze niet eens de tijd nemen om te...
  • Lexy
    Lexy waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Herstellen IS300h met Leuk Leuk.
    Hallo, Door een tussentijdse vakantie Hier weer een update. Inmiddels rijd de IS300H weer gekeurd door de RDW. Verder ook nog de...
  • MrSRM
    MrSRM waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Kijk, dat doet een IS standaard niet. Kun je iets meer delen over wat voor module dit is? Wat doet het? Waar heb je rekening mee te...