Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Boye
    Boye reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    Er is een modus/instructie om te detecteren en vast te leggen welke sensor op welke positie zit.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus is200 1jz.
    Dat is heel kort en bondig … 🙄 Maar toch welkom hier met je fraaie Lexus 😃😁
  • jzx_200
    jzx_200 heeft het onderwerp Lexus is200 1jz geplaatst in Even voorstellen.
    Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bas 22 jaar en ik rijd deze lexus is200 met een 1jz gte vvti er in. Ik bezit deze lexus sinds...
    • 1000137609.jpg
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Herstellen IS300h met Leuk Leuk.
    Hallo, Door een tussentijdse vakantie Hier weer een update. Inmiddels rijd de IS300H weer gekeurd door de RDW. Verder ook nog de...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Soms denk je weleens Dg 248 @ 134.154 km Een moment van onachtzaamheid. Onbekende parkeergarage + bocht te krap insturen = schrapend...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    vervolg op post #78 van 02 Mei j.l. Wacht nog immer op de rekening. Echter: vanochtend na de standaard boodschappenrun zag de band RA...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    Soms denk je weleens Dg 248 @ 134.154 km Een moment van onachtzaamheid. Onbekende parkeergarage + bocht te krap insturen = schrapend...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    De LS (2009 én 2018) geven per band de druk aan, en de juiste band in het display, heb ik gecontroleerd. (Kan ook toeval zijn uiteraard)...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Mijn GS300H geeft ook de bandenspanning per band aan. Het lijkt er dus op dat het per type Lexus gaat en niet per aantal cylinders.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp CarPlay via CarOptions met Leuk Leuk.
    Nee dat was dus mijn grootste “angst”. Daarom ook veelvuldig contact gehad van te voren. Geluid gaat bij mij via de USB en is nog...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    uiterlijk woensdag rijdt deze jongen weer in de RX! Nieuwe deur erin, wel apart dat ze de achterbumper voor het spuiten niet eraf hebben...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    Mijn GS300H geeft ook de bandenspanning per band aan. Het lijkt er dus op dat het per type Lexus gaat en niet per aantal cylinders.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Dank voor de uitvoerige beschrijving en filmpje @MrSRM! Ik heb een vermoeden dat deze functionaliteit pas af fabriek geleverd word...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Die zwarte box tovert dus die info op je scherm. Zie alixpress & youtube link. De bandenspanning monitor display zit standaard niet in...
  • MrSRM
    MrSRM waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Dank voor de uitvoerige beschrijving en filmpje @MrSRM! Ik heb een vermoeden dat deze functionaliteit pas af fabriek geleverd word...