Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• quattrootje
    quattrootje waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Fantastisch… tijdens het lezen van je verhaal dacht ik ook even dat je overstag ging, maar de laatste zin eindigt zoals een sprookje...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    uiterlijk woensdag rijdt deze jongen weer in de RX! Nieuwe deur erin, wel apart dat ze de achterbumper voor het spuiten niet eraf hebben...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Lexus is200 1jz.
    Welkom hier! De intercooler verraadt dat er iets bijzonders aan de hand is 😆
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Boye's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Ben er al 2 jaar happy mee. Interessant om te zien dat de druk 3-4 tienden oploopt tijdens de rit. Mocht er een sensor vervangen moeten...
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Fantastisch… tijdens het lezen van je verhaal dacht ik ook even dat je overstag ging, maar de laatste zin eindigt zoals een sprookje...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    @Rayminidas: Ben regelmatig te vinden op de N35 en A35, maar ik was het niet, die van mij begint met een S, is de achterkant getint en...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    uiterlijk woensdag rijdt deze jongen weer in de RX! Nieuwe deur erin, wel apart dat ze de achterbumper voor het spuiten niet eraf hebben...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp collega gespot.
    @Rayminidas: Ben regelmatig te vinden op de N35 en A35, maar ik was het niet, die van mij begint met een S, is de achterkant getint en...
  • Boye
    Boye reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    Ben er al 2 jaar happy mee. Interessant om te zien dat de druk 3-4 tienden oploopt tijdens de rit. Mocht er een sensor vervangen moeten...
    • IMG_6438.jpeg
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    Apart. Gezien deze post meet de auto dus wel alle vier banden apart, kan het display het weergeven, en dan dat toch niet standaard doen.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Bandenspanning monitor.
    Het is volgens mij vooral afhankelijk van de uitvoering.. Ik meen dat de GS4 pas vanaf Luxury Line de exacte bandenspanning aan kan...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Bandenspanning monitor met Leuk Leuk.
    Die van mij GS300h f-sport 2014 niet, alleen icoontje die aan gaat als er 1 van de 4 te zacht of lek is, of alle 4 natuurlijk.
  • Henny
    Henny waardeerde jzx_200's bericht in het onderwerp Lexus is200 1jz met Leuk Leuk.
    Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bas 22 jaar en ik rijd deze lexus is200 met een 1jz gte vvti er in. Ik bezit deze lexus sinds...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde jzx_200's bericht in het onderwerp Lexus is200 1jz met Leuk Leuk.
    Ik heb wat tekst toegevoegd mijn excuses haha, Ik heb helaas van de 1jz nog geen goede fotos gemaakt maar die volgen nog wel. Of...