Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• JessePet97
    JessePet97 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom! En absoluut: mooi wit is niet lelijk :cool: Op mijn witte IS300h vind ik het contrast met de zwarte delen ook heel mooi...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Misschien is het: informatie - telefoon. Zal iets met vertaling uit het Japans te maken hebben denk ik. Anyway, geen 24 uuurklok is al...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    🤔 informatie telefoon ?! Waarom zit dat bij een RX helemaal ergens anders verstopt ?
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Twee stuks IS300h, rond de klok van 17:30h denk ik. Een metalic blauwe achter me van Heeze naar Leende, deze wilde volgens mij checken...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom in deze sub-familie, gelijk met zo'n schitterende bolide. Bruin is mijn favorite, maar ja, je kan niet alles hebben natuurlijk...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Verdrietig Verdrietig.
    Ik mis zwaaien bij een leuke dame achter het stuur...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Van een Prius naar een IS300h met Leuk Leuk.
    Haal dat 'fractie' maar weg 😄 Nou ging men volgens mijn bescheiden mening bij een Prius wel aardig ver in het zorgen voor minder...
  • JessePet97
    JessePet97 waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Parelmoer wit is toch wel de mooiste kleur in mijn ogen. Ik zou de koplampen nog even op hun waarde laten, ik zie er zo weinig mis mee...
  • PimF
    PimF waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Yuppers, gelukt, dankjewel
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Parelmoer wit is toch wel de mooiste kleur in mijn ogen. Ik zou de koplampen nog even op hun waarde laten, ik zie er zo weinig mis mee...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    😎Boys will be boys😂
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL: Yep! Als ik zeg, oh wat een mooi truitje….weet ze genoeg. Tja, als...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Zwaaien doe ik zo snel niet meer. Jaren geleden toen ik nog in een mooie Toyota Carina E reed, zwaaide ik een keer naar iets moois...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Yuppers, gelukt, dankjewel
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde PimF's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Als het goed is, staat het onder 'informatie/telefoon'.