Laatste bijdragen

• sanookh
    sanookh waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Inbouw duurde 5 minuten. De app leren kennen duurt nog wel even, maar het ziet er erg goed uit, Ik hou jullie op de hoogte.
  • Hub1957
    Hub1957 reageerde op het onderwerp NX 450H+ bandenspanning.
    Mijn NX 450 HR+ Luxury is ook afgeleverd met 2.7 rondom. Na jullie adviezen ga ik ook terug naar eerst 2,5 en dan misschien naar 2,3.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Avontuur's bericht in het onderwerp De RX450H als caravantrekker .. met Leuk Leuk.
    Jarno, ieder zijn ding inderdaad. Kamperen met een Fendt is echt geen straf hoor !! Wij zijn er gek op! Rick
  • Avontuur
    Avontuur waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Wees niet te snel met de resolutie verminderen, je wil ten slotte wel dat kentekens leesbaar blijven. Mijn ervaring is dat full HD toch...
  • Avontuur
    Avontuur reageerde op het onderwerp De RX450H als caravantrekker ...
    Jarno, ieder zijn ding inderdaad. Kamperen met een Fendt is echt geen straf hoor !! Wij zijn er gek op! Rick
    • IMG_3402s.JPG
    • IMG_3408F.jpg
  • Avontuur
    Avontuur waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp De RX450H als caravantrekker .. met Haha Haha.
    Ja met een sleurhut erachter is het niet echt lekker driften he... 😄 Ik zou zelf nog steeds de voorkeur geven aan een vakantiewoning...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Wees niet te snel met de resolutie verminderen, je wil ten slotte wel dat kentekens leesbaar blijven. Mijn ervaring is dat full HD toch...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp De RX450H als caravantrekker ...
    Ja met een sleurhut erachter is het niet echt lekker driften he... 😄 Ik zou zelf nog steeds de voorkeur geven aan een vakantiewoning...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Dashcam.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Haha Haha.
    Toevallig in dit filmpje, ik moest lang zoeken voordat ik er zo 1 had ;)
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik heb een simpele versie, en nu heb ik de app ook werkend. Bij deze hoef ik dus geen draden ergens weg te werken er komt qua bedrading...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde PimF's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Haha Haha.
    Tsja die 24 uurs klok... Over het algemeen kun je in Nederland (en een groot deel van de wereld) wel zien of het 10.53 's ochtends of 's...
  • NX F-Sport Driver
    Inderdaad, net een bruid die met haar witte sleep staat te blinken van trots
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik heb een simpele versie, en nu heb ik de app ook werkend. Bij deze hoef ik dus geen draden ergens weg te werken er komt qua bedrading...
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Dashcam.