Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp telefoonlader aansluiten.
    Het bevestigen van een foon is geen probleem, daar zijn heel erg teveel oplossingen voor. Het gaat mij om waar je de stroom vandaan...
  • Namssam
    Namssam heeft het onderwerp Kenteken blurren? geplaatst in The Lounge.
    Als we op dit forum een foto van een auto plaatsen, welke spelregels houden we aan betreffende een kenteken herkenbaar houden /...
  • S
    snorlax waardeerde Mwi's bericht in het onderwerp Kaartupdates met Leuk Leuk.
    Nou gisteren de update gedaan. Was een werkje (mede door mijzelfšŸ˜–) maar is gelukt. Als je alles gewoon volgens de aanwijzingen doet is t...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Kaartupdates.
    Op de website staan ook de contactgegevens. Ik heb ze destijds een mail gestuurd en kreeg vrij vlot antwoord terug.
  • Adje
    Adje reageerde op het onderwerp Kaartupdates.
    Kijk, fijn dat het is gelukt. Ik heb nu nog de kaarten van 2011. Hoe weet ik dat het linkje de juiste is voor mijn auto? Mijn auto komt...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Betekenis Lexus ???.
    Lexus verwijst naar Le . . . Johnny Le What’s in a name, the rest is history (y) :ROFLMAO:
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Betekenis Lexus ???.
    Als je op google intikt "hoe is de naam lexus ontstaan", komt het juiste verhaal naar voren.
  • Yoyoman
    Yoyoman heeft het onderwerp Betekenis Lexus ??? geplaatst in Lexus Algemeen.
    Op een Amerikaans TikTok fimpje kwam de betekenis van Lexus voorbij. Wie kan dit verifieren of weet er meer van. Het zou gaan om dat de...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp telefoonlader aansluiten.
    Heeft SP-connect of Quadlock geen oplossing voor in de auto? Wordt normaliter op motorfietsen gebruikt.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Volumeknop functioneerd niet meer..
    Ik meen bij de CT onder een voorstoel
  • Johno
    Johno waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik vind dit een geniale foto, echt waar!!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Met een simpel magneetje kom je daar snel genoeg achter. (Nee, er zijn geen alu-magneten, vind die uit en je wordt hemeltje rijk.)
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Het ding is compleet dicht gebouwd, ik vind het eigenlijk wel prima zo. Voor mijn simpele ziel ben ik er erg blij mee. Eigenlijk wil ik...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp telefoonlader aansluiten.
    Goede vraag! Zelf heb ik zitten broeden op een vergelijkbare oplossing. Ergens op de middenconsole een MagSafe, het liefst niet...
  • Lexus4me
    Ik heb ze via eBay in Duitsland gekocht, Pools bedrijf volgens mij. Zullen ergens wel een partij opgekocht hebben vandaar de prima...