Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Spot de Lexus!
  • robtp09
    robtp09 waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Parkeerschade Italië met Wow Wow.
    Kom je terug van een paar boodschappen... De hufter is uiteraard doorgereden. Ben niet all risk verzekerd. Zo onnodig want er was echt...
  • S
    snorlax waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    Even ter info: Zover ik weet MOET je dit geluid horen, vroeger werd de tank simpelweg ontlucht in de buitenlucht, tegenwoordig mag dit...
  • S
    snorlax waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Kan je CarOptions aanraden. Wil geen reclame maken maar heb weloverwogen een keus gemaakt en tot nu erg blij mee. Heb het nu een paar...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    Ik hoor dit geluid iedere tankbeurt en heb er ruim 200k op staan. Waaronder ruim 140k van mijzelf.Tot nu toe geen problemen. Sowieso...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Lexus Premium Traffic.
    Zag in een review hier dat de module er soms mee stopt, maar dan wel weer zelf opstart. Daar kan ik heel slecht tegen, dus dat...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Kan je CarOptions aanraden. Wil geen reclame maken maar heb weloverwogen een keus gemaakt en tot nu erg blij mee. Heb het nu een paar...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Laat me weten of ze betalen a.u.b., dan stuur ik (en wat collega’s) ook een rekening naar Toyota Motor Europe 😁
  • Lexus4me
    Ik heb vandaag de auto weer eens gewassen, en voor het eerst ingeschuimd met Bilt-Hamber auto-foam in plaats van Monello Artico Magico...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Ik hoor dit geluid iedere tankbeurt en heb er ruim 200k op staan. Waaronder ruim 140k van mijzelf.Tot nu toe geen problemen. Sowieso...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Lexus Premium Traffic.
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Haha Haha.
    Laat me weten of ze betalen a.u.b., dan stuur ik (en wat collega’s) ook een rekening naar Toyota Motor Europe 😁
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Geen navigatie optie op het scherm.
    Heb je een foto van je infotainment? Er zijn drie soorten in omloop geweest namelijk. Zelfs een soort veredelde Tom-Tom scherm. En...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Dat klink heel aannemelijk. Het tankpistool zuigt de benzinepompen ook af.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    Even ter info: Zover ik weet MOET je dit geluid horen, vroeger werd de tank simpelweg ontlucht in de buitenlucht, tegenwoordig mag dit...