Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Avontuur
    Hier wat foto’s. Ik ben geen fotograaf maar hopelijk is het wat. PS mattenset is besteld :)
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Nog iets verder weg @Johnny Le; Noorwegen. Hier ga je vaker collega’s spotten dan in NL (althans ik wel). De sfeer en rijstijl van de...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp IS250 waar op letten? met Leuk Leuk.
    Er is in het verleden op dit forum vaker een advies gegeven over de aanschaf van een IS250. Dit is weliswaar wat versnipperd te vinden...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp IS250 waar op letten? met Leuk Leuk.
    Mee eens! Maar luister ook, met de muziekinstallatie uit, naar mogelijke bijgeluiden uit interieur en wielophanging maar ook naar de...
  • BertIS250C
    Ik zal er opletten als ik langs rijd. Mooie wagen. Top
  • Lexy
    Lexy waardeerde HarSand's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    @Lexy Hij heet intact accu tester, €34 met verzenden bij Conrad Maar het lijkt erop dat deze onder meerdere namen in de handel is Heb...
  • Arie_LS600h
    Arie_LS600h reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    Geen intentie om een trekhaak te laten monteren, maar ik wilde wel een goed antwoord paraat hebben als mijn vriendin ooit vraagt waarom...
  • IS-F kuiken
    IS-F kuiken reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Zo doen we het ook al jaren ( UX250 executive) ;-)
  • IS-F kuiken
    IS-F kuiken waardeerde Raine's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.