Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Avontuur
    Hier wat foto’s. Ik ben geen fotograaf maar hopelijk is het wat. PS mattenset is besteld :)
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Nog iets verder weg @Johnny Le; Noorwegen. Hier ga je vaker collega’s spotten dan in NL (althans ik wel). De sfeer en rijstijl van de...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp IS250 waar op letten? met Leuk Leuk.
    Er is in het verleden op dit forum vaker een advies gegeven over de aanschaf van een IS250. Dit is weliswaar wat versnipperd te vinden...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp IS250 waar op letten? met Leuk Leuk.
    Mee eens! Maar luister ook, met de muziekinstallatie uit, naar mogelijke bijgeluiden uit interieur en wielophanging maar ook naar de...
  • BertIS250C
    Ik zal er opletten als ik langs rijd. Mooie wagen. Top
  • Lexy
    Lexy waardeerde HarSand's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    @Lexy Hij heet intact accu tester, €34 met verzenden bij Conrad Maar het lijkt erop dat deze onder meerdere namen in de handel is Heb...
  • Arie_LS600h
    Arie_LS600h reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    Geen intentie om een trekhaak te laten monteren, maar ik wilde wel een goed antwoord paraat hebben als mijn vriendin ooit vraagt waarom...
  • IS-F kuiken
    IS-F kuiken reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Zo doen we het ook al jaren ( UX250 executive) ;-)
  • IS-F kuiken
    IS-F kuiken waardeerde Raine's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Heel simpel te ondervangen: zet je spiegels op automatisch inklappen bij afsluiten en je ziet van afstand of de auto op slot gaat/staat
  • IS-F kuiken
    IS-F kuiken waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Zorg dat je altijd een 12v accubooster bij je hebt. Het is niet anders.
  • H
    HarSand reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    @Lexy Hij heet intact accu tester, €34 met verzenden bij Conrad Maar het lijkt erop dat deze onder meerdere namen in de handel is Heb...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp CarComplaints.
    Tja, wat wil je, het logo lijkt gestolen van Harley-Davidson. Toch niet het merk met een hoog kwaliteitsimago. Bij het doorbladeren van...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    @HarSand Welke bt accu monitor heb je aangeschaft? Ik denk er nl ook over om er een te installeren.
  • Primi
    Primi waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Second that, ik heb de A329 en ben daar heel tevreden over. Hij heeft alles wat je wilt en ook de parkeerstand maar die hoef je...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Second that, ik heb de A329 en ben daar heel tevreden over. Hij heeft alles wat je wilt en ook de parkeerstand maar die hoef je...