Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• H
    HarSand reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Er is al heel veel geschreven over het lege accuprobleem Mijn LBX is in januari op kenteken gezet, import uit Duitsland Na een paar...
  • Jor.094
    Jor.094 waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Parkeerschade Italië met Leuk Leuk.
    Kom je terug van een paar boodschappen... De hufter is uiteraard doorgereden. Ben niet all risk verzekerd. Zo onnodig want er was echt...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Geen navigatie optie op het scherm.
    Daar moet ik ook maar eens naar op zoek want het is bizar hoe gevoelig Apple kaartjes zijn. Android werkt altijd, maar de iPhone moet...
  • H
    HJdB reageerde op het onderwerp Parkeerschade Italië.
    Dank voor de tip. Ga het via dit fonds proberen.
  • Jor.094
    Mijn CT van 2016 (Duitse import) heeft ook geen navi. Gewoon met Google op de telefoon werkt prima en is altijd actueel.
  • Jor.094
    Jor.094 reageerde op het onderwerp Geen navigatie optie op het scherm.
    Ja, precies. Apple CarPlay in combinatie met de Kaarten app werkt perfect. Dus eigenlijk is het geen gemis meer voor mij. Echter vind ik...
  • Jor.094
    Jor.094 waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Geen navigatie optie op het scherm met Leuk Leuk.
    Van de UX weet ik zeker dat er exemplaren zonder zijn. Ik heb er zelf expliciet op gelet bij het zoeken. Ik wilde er per se een met...
  • willemSeles
    willemSeles reageerde op het onderwerp Parkeerschade Italië.
    https://waarborgfonds.vereende.nl/vragen-over-schade Kan in het buitenland ook. mvg,
  • H
    HJdB reageerde op het onderwerp Parkeerschade Italië.
    Ik ga zeker nog even naar de politie. Baat het niet dan schaadt het niet. Geen camera's. Wel een parkeerwachter die we hebben...
  • Higgie
    Higgie waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Aangezien ik nu dealer ben van onder andere Phoenix Gold, moet er uiteraard een juweel van een versterker in de Lexus komen (Boston amps...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Aangezien ik nu dealer ben van onder andere Phoenix Gold, moet er uiteraard een juweel van een versterker in de Lexus komen (Boston amps...
    • 1000028072.jpg
  • G
    Mijn CT van 2016 (Duitse import) heeft ook geen navi. Gewoon met Google op de telefoon werkt prima en is altijd actueel.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Ik overweeg ook een dashcam... Gaat mij om verkeersituaties; bewijsmateriaal bij een eventuele aanrijding. Maar ook het na kunnen...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    Even ter info: Zover ik weet MOET je dit geluid horen, vroeger werd de tank simpelweg ontlucht in de buitenlucht, tegenwoordig mag dit...
  • Dietrich
    Dietrich heeft het onderwerp CarComplaints geplaatst in The Lounge.
    Een leuke informatieve site om eens wat te vergelijken. https://www.carcomplaints.com/