Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Cruise control met Leuk Leuk.
    Kan het zijn dat het adaptive cruise control is en dat je te dicht op een voorganger zat? Of stopte je cruise control er helemaal mee...
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Emre, afkomstig uit Noord-Holland, en sinds twee maanden eigenaar van een Lexus LS430 President uit 2001...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Cruise control.
    Kan het zijn dat het adaptive cruise control is en dat je te dicht op een voorganger zat? Of stopte je cruise control er helemaal mee...
  • W
    willy52 reageerde op het onderwerp Cruise control.
    Er zit wel stand b op . Maar ik gebuik de D stand. Ik had de cruise control op 100 in gesteld Dan moet je het gaspedaal gebruiken laat...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen met Leuk Leuk.
    Ik heb me ook ingeschreven, is vlakbij bij Goirle. Kom dan wel met een LBX en zal dus wel wat ondergesneeuwd worden door de wat mooiere...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen.
    Of juist niet, ik heb 'm pas twee keer in het wild gezien....
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen.
    Ik heb me ook ingeschreven, is vlakbij bij Goirle. Kom dan wel met een LBX en zal dus wel wat ondergesneeuwd worden door de wat mooiere...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    Dan is het te hopen dat hij bij aflevering een goede poetsbeurt heeft gehad.
  • C
    Classicracer reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    Mijn LS 460 is ingeruild, hier had ik een trekhaak onder. Mag 2000 kg trekken Dus als je een mooie LS met genotsknobbel zoekt. Toyota...
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp Cruise control.
    Hallo BlueyCT200, er zit toch geen B stand in de LBX?
  • er!k
    er!k waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ahhh 😃, mooi … nog meer motorrijders hier 👍. Geniet ervan, al zal het in het hoogseizoen wel aardig druk zijn op de pasjes.
  • er!k
    er!k waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Hier nog een (fanatieke)motorrijder. Ook wel een leuk topic: welke motor(en) heb jij naast jouw Lexus😉
  • Arie_LS600h
    Arie_LS600h waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp roof rails RX450H 2009 model 2010 met Leuk Leuk.
    Hey @Rayminidas , via google het volgende gevonden https://www.dakdragerwinkel.nl/dakdragers/lexus/rx/450h-2009-2016/ Niet origineel hè...
  • Arie_LS600h
    Arie_LS600h waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Emre, afkomstig uit Noord-Holland, en sinds twee maanden eigenaar van een Lexus LS430 President uit 2001...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Cruise control met Leuk Leuk.
    Heel slecht weer kan ook een spelbreker zijn, dan schakelt de acc veiligheidshalve uit.....