Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Moet ik mij zorgen maken?.
    Ik ken geen enkel EGR-systeem dat op termijn geen problemen oplevert. Mooi wanneer het hiermee opgelost is.
  • Joachim0031
    Joachim0031 reageerde op het onderwerp Moet ik mij zorgen maken?.
    Even een update: ik ben inmiddels 800km verder en het leek erop dat de injector reiniger al wat effect had gehad. Nu ben ik vandaag...
    • PXL_20250802_132150948.jpg
    • PXL_20250802_123325601.jpg
    • PXL_20250802_123303670.jpg
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Cruise control.
    Bergafwaarts misschien, waarbij de auto teveel op de motor moet afremmen?
  • L
    Lagerweij reageerde op het onderwerp Automaat Sc430 spoelen of niet.
    Dank je wel voor je rectie. Automaat doet het gelukkig perfect. Dus zal eens voorzichtig aan beginnen met verversen. Bij o.a. mijn Volvo...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Automaat Sc430 spoelen of niet.
    In dit geval gaat het om een klassieke automaat met koppelomvormer. Dat betekent dat de olie bijvoorbeeld bij filerijden of bergop...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Dan weet je niet waar de drager aan de auto moet, toch? Of zie ik dat verkeerd?
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3. met Leuk Leuk.
    Even los van het uitmeten, etc., kun je dat plakband niet op de binnenkant van de dakdrager plakken ipv op de auto? En dan even een dun...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Tot op de mm nauwkeurig gaat niet lukken, want vanwaaruit gemeten moet worden staat niet eenduidig gemarkeerd op de stijl. Denk ook niet...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Even los van het uitmeten, etc., kun je dat plakband niet op de binnenkant van de dakdrager plakken ipv op de auto? En dan even een dun...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen met Leuk Leuk.
    Ik heb me ook ingeschreven, is vlakbij bij Goirle. Kom dan wel met een LBX en zal dus wel wat ondergesneeuwd worden door de wat mooiere...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde PimF's bericht in het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3. met Leuk Leuk.
    Het monteren van de dakdragers heeft wel wat voeten in de aarde. Ik ben niet echt handig, heb het samen met m'n broertje gedaan. Het is...
  • PimF
    PimF waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Mooi hé, dat groen. (Terrane Khaki). Met okergeel (hazel) interieur.
  • PimF
    PimF reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Het monteren van de dakdragers heeft wel wat voeten in de aarde. Ik ben niet echt handig, heb het samen met m'n broertje gedaan. Het is...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    Van de aanhanger, bedoel je toch? Voor die tijd hopen de straatklinkers zich achter de auto op…..
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h met Leuk Leuk.
    Ja met 820 Nm trek ik het chassis wel uit elkaar denk ik :ROFLMAO: