Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Johno
    Johno waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Nou dan ik ook maar: '95 Honda Magna in Candy Apple Red. Rijd hm puur voor de hobby, geen lange ritten, geen snelweg, wat ritjes bij...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Nou dan ik ook maar: '95 Honda Magna in Candy Apple Red. Rijd hm puur voor de hobby, geen lange ritten, geen snelweg, wat ritjes bij...
    • Magna L.jpg
  • Namssam
    Namssam waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Deze pas geleden helaas weg moeten doen vanwege rug. Rijden was geen probleem, wel via de steeg de schuur in en uit draaien. Wat een...
  • Namssam
    Namssam waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Deze, maar dat is wel eventjes terug en helaas daar (Amerika) achtergelaten :cry::ROFLMAO:
  • S
    snorlax waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik heb onder andere de onderstaande motoren gehad, naast een Suzuki TL1000 en nog wat andere. Ik heb nog een DKW RT98 uit 1934 en een...
  • S
    snorlax waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Gisteren met de NX450h+ inclusief aanhanger met 2 motoren naar Oostenrijk gereden om een weekje lekker op de motor te rijden. De...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Oh man wat een gedoe! Als ze een keer op t dak zitten zou ik ze er niet meer afhalen😁 of anders toch een paar (aftermarket) rails er op...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik heb onder andere de onderstaande motoren gehad, naast een Suzuki TL1000 en nog wat andere. Ik heb nog een DKW RT98 uit 1934 en een...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
    Een Beamer, voor zowel woon werk, mooie ritten als voor offroad..
  • Johno
    Johno waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Bassj
    Bassj reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • 1646229165599_1677617488700.jpg
    • P1020642.jpg
    • IMG-20191023-WA0006.jpg
    • P1010350-1.jpg
    • IMG_20250201_142449.jpg
    • 1646486483742.jpg
    • IMG-20250730-WA0007.jpg
    • IMG_20250503_071017.jpg
    • image001.jpg
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
  • Bassj
    Bassj waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Bassj
    Bassj waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Iedereen moet het zelf ondervinden, maar je kunt je zoon geïnteresseerd laten raken in een andere klasse dan waar zijn voorkeur nu (nog)...
  • Bassj
    Bassj waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ook maar een steentje bijdragen, ik rij helaas ook niet meer, de spierziekte gooide uiteindelijk roet in het eten. 27 jaar gereden...