Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Vraagjes over aankoop CT200h.
    Crosspost naar mijn eerder bericht (Speurtocht CT200h)
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Vraagjes over aankoop CT200h.
    Ik heb 7 jaar een Prius 3 uit 2013 gereden en de CT (met name het model tot 2014) is daaraan verwant. Het koppakking issue speelt ook...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Hallo Kevin Begin vorig jaar was ik me ook aan het verdiepen in de CT200h en de uitvoeringen. Wellicht kune je mijn zoek-topicje even...
  • K
    KevinVenema reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Dank voor de welkomstwoorden! Haha, fair enough, staat genoteerd. Ik heb een CT200h en een Prius bekeken, en de Lexus is zeker een stuk...
  • K
    KevinVenema heeft het onderwerp Vraagjes over aankoop CT200h geplaatst in Algemeen.
    Dag allen, Op mijn oprit staan momenteel een Zweedse Schone met respectable kilometerstand en een passievol Italiaans apparaat. Het...
  • quattrootje
    @D43m0n Het schuim moet er altijd afgespoeld worden, anders ben je alsnog het vuil over de lak aan het wrijven. De volgorde waarin ik...
  • Darkmatter
    @D43m0n Het schuim moet er altijd afgespoeld worden, anders ben je alsnog het vuil over de lak aan het wrijven. De volgorde waarin ik...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp intAct Battery-Guard met Leuk Leuk.
    De kabel verlengd.... Nu ligt de unit niet meer op de accu maar tegen de zijkant van de kofferbak. En wat wil? Ik ontvang 'm nu in huis...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde KevinVenema's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Dag allen, Ik ben Kevin uut Drenthe. Ik rij al een aantal jaar een Saab 9-5, eerst op LPG en na wat problemen met de LPG installatie...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    • 1000033709.jpg
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Vandaag krijgt de RX weer een beurt bij de Lexus dealer. Ondertussen lekker aan het werk en wachten totdat hij klaar is. Dan kan die er...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ben geen expert op het gebied van de CT (of auto's in het algemeen ;-) ), maar laatst las ik hier een teleurgestelde reactie (zoals ik...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom noorderling (m'n schoonfamilie woont er dus we komen er zo af en toe). Als je een CT wilt hebben, verdiep je dan ook in de...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp dol draaien van buitenspiegel RX450H.
    Goedemorgen uak759, Ik kan mij voorstellen dat je emotionele waarde aan deze RX hebt. Jammer van de spiegel inderdaad. Je hebt het over...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom op het forum. Leuk om je lekker te verdiepen in de verschillende Lexus CT uitvoeringen. En wat proefritjes maken om het zelf te...