Laatste bijdragen

• Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    O, dat was me niet opgevallen. 😊
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Die achterlichten horen inderdaad zo. Er zit een hele mooie spoiler op. Die heb ik nog niet eerder gezien. Sluit heel mooi aan bij het...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Uhhh 🤔😳 te ver ingezoomd 🤔🧐
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Oh, maar dat is standaard bij de facelift … had ik ergens in een YT-filmpje gezien . Zo kun je een oud model goedkoop een ander smoel...
  • Lustigson
    Achterlichten lijken donkerder dan normaal, als smoked glass.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Lustigson's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Ook gevonden. Met cognac leer (mooi!) en stuurverwarming. Dat laatste zie je niet vaak, volgens mij.
  • Paniekje
    🤔 misschien heb ik iets gemist 😁, maar ik weet niet wat je bedoelt Tell me … tell me 😃
  • Lustigson
    Ook gevonden. Met cognac leer (mooi!) en stuurverwarming. Dat laatste zie je niet vaak, volgens mij.
  • Lexus_Dennis
    Heb de desbetreffende RC inmiddels gevonden. Wat een droomuitvoering! Nog niet eerder zo gezien. En volgens mij ook een vrij unieke...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Zelfs een facelift zo te zien! Een RC is altijd al fraai, maar als facelift vind ik hem nóg mooier. Kleur is hoe dan ook prachtig. Dat...
  • Paniekje
    IS inderdaad op ingeruild, maar je weet hoe dat gaat met een 200K km auto . Maar omdat het gat groter was, was er ook meer ruimte voor...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Nou, laat ik het zo zeggen dat ik niet zo heel ver gereden heb met het ding. Industrieterrein af, buitengebied in, gekeerd op een boeren...
  • Lexus_Dennis
    Zelfs een facelift zo te zien! Een RC is altijd al fraai, maar als facelift vind ik hem nóg mooier. Kleur is hoe dan ook prachtig. Dat...
  • Paniekje
    Nou, laat ik het zo zeggen dat ik niet zo heel ver gereden heb met het ding. Industrieterrein af, buitengebied in, gekeerd op een boeren...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Lustigson's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Eh... welke? Pics or it didn't happen. 😄