Laatste bijdragen

• Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Neutje's bericht in het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3 met Leuk Leuk.
    https://forum.lexusforum.nl/threads/olieverbruik-gs300-mk3.180498/#post-203981 Hierbij ook de link naar helaas wat minder leuks aan...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp android dongle met Leuk Leuk.
    LBX heeft toch wel Android auto en Apple Carplay? Het werkt misschien niet draadloos en daarom heb je die dongle gekocht. Toch? Je mag...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Oh waow @Paniekje Dat heb je best wel snel gedaan. Gefeliciteerd met je prachtige bolide 👍 ❤️
  • Darkmatter
    Vandaag de NX binnen en buiten helemaal schoongemaakt na een weekje vakantie in de Eifel. Terwijl ik met de binnenkant bezig was heb ik...
  • N
    Neutje reageerde op het onderwerp Olieverbruik GS300 MK3.
    Dit is alleen het MK2 model, daar ligt een ander motorblok in. Het blok wat ik heb is direct ingespoten, hierdoor kunnen de kleppen...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Olieverbruik GS300 MK3.
    In het begin van dit filmpje noemt de CCN vergelijkbare modellen van Toyota, misschien zijn er ook met dezelfde motor, dan wordt het...
  • N
    Neutje reageerde op het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3.
    Bedankt voor de tip Paniekje. Daar ga ik zeker even naar kijken.
  • N
    Nee, ze waren zelf in de veronderstelling dat de PCV valve niet nodig zou zijn. Uiteindelijk hebben ze die toch gedaan, was wel vervuild...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp android dongle met Leuk Leuk.
    Vind het eigenlijk wel vreemd dat de Lexus LBX ( misschien ook andere types ) geen draadloos android heeft ( wel apple carplay draadloos...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Neutje's bericht in het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3 met Leuk Leuk.
    https://forum.lexusforum.nl/threads/olieverbruik-gs300-mk3.180498/#post-203981 Hierbij ook de link naar helaas wat minder leuks aan...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Olieverbruik GS300 MK3.
    Hebben ze al ff met een camera naar de cilinderwanden gekeken ?
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp android dongle.
    Vind het eigenlijk wel vreemd dat de Lexus LBX ( misschien ook andere types ) geen draadloos android heeft ( wel apple carplay draadloos...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3.
    Die prachtige zon, maakt je auto nog m ❤️ ❤️ ier, geniet ervan!👍
  • N
    Dat was waarschijnlijk ook mijn idee, maar als ik een beetje het internet afspeur zou dit een blok moeten zijn uit ongeveer hetzelfde...
  • Sam_IS300h
    Mooie Hollandse en nuchtere kijk op zaken! En ja, het gebruikers profiel in NL is veel "zachter" voor de olie dan in de USA, eens. Ook...