Laatste bijdragen

• Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Aandachtspunten (accu) IS 300h?.
    Ik heb mijn UX afgelopen 30 maart gekocht met 159k op de teller inmiddels ruim 12.000 kilometer verder , recentelijk alles nog even...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Aandachtspunten (accu) IS 300h?.
    Je kunt ze haast blind kopen.... De mijne tot tegen de 3 ton gereden, prima, geen centje pijn. Was wel volledig dealeronderhouden. Accu...
  • S
    SnelleJelle heeft het onderwerp Aandachtspunten (accu) IS 300h? geplaatst in Algemeen.
    Hi allemaal, Ik heb in het verleden een Lexus IS250 gehad (helaas in moeten leveren na wisselen van baan, heerlijke auto). En zit nu te...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Namss' Red CT200h met Leuk Leuk.
    4x Michelin Crossclimate 3 laten monteren. Tip van @Paniekje om juist over de grens in Belgica te kijken was inderdaad de moeite waard...
  • B
    born2bike reageerde op het onderwerp Youngtimer gekocht, RX450H.
    mjah... twijfel zelfs of ik voor het über-Lexus gevoel deze niet moet inruilen voor een mét luchtvering, ondanks financiële ellende die...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Gisteren het ding aan de binnenkant eens goed schoongemaakt. Voorstel was om naar poetsbedrijf te brengen, maar aangegeven dat ik dat...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Namss' Red CT200h.
    Koop lokaal om de lokale ondernemers te ondersteunen 👍
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Namss' Red CT200h met Leuk Leuk.
    4x Michelin Crossclimate 3 laten monteren. Tip van @Paniekje om juist over de grens in Belgica te kijken was inderdaad de moeite waard...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Namss' Red CT200h.
    • CrossClimate3.jpg
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp koplamp bescherming met blanke lak met Leuk Leuk.
    Alweer ruim een jaar verder. Van links naar rechts: Alkyd harslak , acrylaat lak , 2K lak Beetje net als vorig jaar, acrylaat lak is...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Of @Primi ís de baas en roept de collega's naar het raam en zegt "als jullie dan toch niks beters te doen hebben, kijk dan maar naar...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Deze leukerd stond gisteren in Borne bij mijn werk geparkeerd. Geen idee wie er ook een Lexus heeft of dat het een bezoeker was.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Gisteren het ding aan de binnenkant eens goed schoongemaakt. Voorstel was om naar poetsbedrijf te brengen, maar aangegeven dat ik dat...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Liefde maakt blind, het is toch gewoon een IS 300h? :trollface:
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp koplamp bescherming met blanke lak met Leuk Leuk.
    Alweer ruim een jaar verder. Van links naar rechts: Alkyd harslak , acrylaat lak , 2K lak Beetje net als vorig jaar, acrylaat lak is...