Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    “Druten” slaper 😁… straks sta je weer helemaal ergens anders 😉
  • Paniekje
    Van jou uit gezien woon ik bijna in Luxemburg 😁
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Topper 450h met Leuk Leuk.
    Je kunt altijd nog over stappen naar een 5LS, er is er vorig jaar maar liefst één nieuw verkocht die over zo'n drie jaar waarschijnlijk...
  • Namssam
    Namssam waardeerde Yoyoman's bericht in het onderwerp Carplay werkt niet met Leuk Leuk.
    Paniek waar woon je ?? Welicht kan ik je even helpen ben er redelijk handig in.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Paniek is gesitueerd een 3uur zuidelijker, onder Eindhoven tegen de Belgische grens. Niet echt in de buurt van U vrees ik...
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Paniek waar woon je ?? Welicht kan ik je even helpen ben er redelijk handig in.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Ik vond hem voor mn gevoel afstandelijker, m'n IS trek je aan als een jas om het maar even poetisch te zeggen. In de ES zit je gewoon...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Ik ben het met je eens. En de IS is inderdaad een fijnere (rijders) auto dan de ES (bekend). De ES heeft een heel ander platform met...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Jup, 0w20 zat erin en nu 5w30 om het geluid te dempen plus weer een nieuw oliefilter. Ik ga er gewoon lekker van genieten, want het is...
  • Shifty
    Shifty reageerde op het onderwerp Nieuwe uit het Noorden.
    Ik vond hem voor mn gevoel afstandelijker, m'n IS trek je aan als een jas om het maar even poetisch te zeggen. In de ES zit je gewoon...
  • Paniekje
    Het fijne is dan wel dat wanneer het er niet op zit, het ook geen problemen kan opleveren 😂
  • Paniekje
    Denk ik ook
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Vrees dat je je auto als een soort fase 1,5 moet zien. Al wel de facelift, maar nog de uitrusting uit 2018.
  • Paniekje
    Precies dat dacht ik. Maar wel vreemd dan, 2019 en facelift is de overgang naar “wel CarPlay” 🤔
  • Paniekje
    Dat is een beetje het punt, ik zie die optie “voorkeurdienst” niet staan :
    • IMG_3965.jpeg
    • IMG_3964.jpeg
    • IMG_3963.jpeg
    • IMG_3962.jpeg