Laatste bijdragen

• Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Aankoop UX met Leuk Leuk.
    Dat laat je maar mooi zo, een Hondafan ben je voor het leven. ;)
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Aankoop UX met Leuk Leuk.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Aankoop UX.
    Ik las je verhaal en dat je een Honda Civic en Accord heb gehad. Ik heb een Honda Insight, Jazz, CR-V en HR-V gehad. Maar ik vind het...
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Voor zover bij RDW bekend is er maar één rode IS350C in NL. En die stond vanwege mijn vakantie vanaf 30/09 voor onderhoud bij de garage...
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanochtend alweer een zeldzaamheid, ging richting Oisterwijk, ik vermoed een IS 250C, zou ook een IS 350C kunnen zijn, ik kan het...
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Deze leukerd stond gisteren in Borne bij mijn werk geparkeerd. Geen idee wie er ook een Lexus heeft of dat het een bezoeker was.
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Mijn dag is helemaal goed gemaakt na de spot van een witte IS F. Hoewel ie gewoon geparkeerd stond, vergeten een plaatje te schieten...
  • ChrisLas
    ChrisLas reageerde op het onderwerp Nieuwe Lexus IS300 Sportcross eigenaar.
    Das echt mijn droom, een GS450h station met 7 zitplaatsen en trekhaak. Maargoed je moet altijd wat te dromen hebben toch 😋
  • Shifty
    Shifty reageerde op het onderwerp Aankoop UX.
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde Regularcarguy's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus IS300 Sportcross eigenaar met Geweldig Geweldig.
    Met trots kan ik zeggen dat hij officieel ingeschreven is! Wel nog wat werk aan gehad. Uiteindelijk de verlaging eronder uit moeten...
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    het logo word nog verlicht, maar moet even wachten tot ik wat materiaal binnen krijg waarmee ik dat kan realiseren
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Bedankt voor het warme welkom. Accord Type S is een hele strakke auto en sportiever afgeveerd dan de IS, die is idd meer op comfort...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Goedemiddag. Mijn naam is Hans en kom uit de prov. Groningen. Na 40 jaar Honda nu een Lexus IS300h uit 2017. Bij Honda kon ik niet meer...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Aankoop UX met Leuk Leuk.
    @D43m0n, dank je. Ik heb niet bewust gekeken naar de scheve slijtage. Dat is wel een goed punt om de volgende keer te doen. Ik kijk...
  • E
    Erik S waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Aankoop UX met Leuk Leuk.
    Ik ben bij een AutoWeek LAB event geweest op het Rijvaardigheidscentrum in Lelystad. Daar lanceerde/presenteerde Toyota toen de C-HR...