Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Het lijkt door de laklaag heen … Misschien valt het niet op wanneer de randjes wat weggepolijst zijn. 🍀
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Verdrietig Verdrietig.
    Dit is het ergste eigenlijk. Het is kunststof, de dealer wil er naar kijken of ze het kunnen poleisten. Het is kunststof en niet heel...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Subwoofer is binnen (achter).
    • IMG_20251031_114131550.jpg
    • IMG_20251031_114152711.jpg
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dit is het ergste eigenlijk. Het is kunststof, de dealer wil er naar kijken of ze het kunnen poleisten. Het is kunststof en niet heel...
    • 1000028731.jpg
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    In een cocon van rust en weelde begrijp ik dat :LOL:
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    In een cocon van rust en weelde begrijp ik dat :LOL:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Tja, herkenbaar … Ik reed destijds met m’n vaders bijna nieuwe Citroën BX19GTi tegen een houten paal op een krappe parkeerplaats voor...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Verdrietig Verdrietig.
    Ik moet even wat frustratie kwijt, na een lekkere schram op mijn auto tgv een laag paaltje in de parkeergarage. Ik had mijn auto op een...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag een SC430 op de N69 , ik reed er tweede auto’s achter. Bij afslag Veldhoven voorbij gereden, maar de SC-er zat in zijn eigen...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Verdrietig Verdrietig.
    Ik moet even wat frustratie kwijt, na een lekkere schram op mijn auto tgv een laag paaltje in de parkeergarage. Ik had mijn auto op een...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Tja, herkenbaar … Ik reed destijds met m’n vaders bijna nieuwe Citroën BX19GTi tegen een houten paal op een krappe parkeerplaats voor...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Heel veel sterkte gewenst
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Heel veel sterkte gewenst
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Verdrietig Verdrietig.
  • Primi
    Primi waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Verdrietig Verdrietig.